جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مهدوی ارفع در قزوین

 حوزه / دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی گفت: انتخابات میدان رقابت سالم است نه خصومت و در انقلاب اسلامی مهمترین نقطه قدرت، اراده مردم بوده و رأی مردم نشانه ای از اراده آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدوی ارفع، ظهر امروز در همایش «پسران انقلاب» ویژه جوانان و نوجوانان انقلابی با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات که در حسینیه محمد زاده قزوین برگزار شد، گفت: انتخابات سبب ایجاد روح جدید در فضای ملی، امیدآفرینی و یک تحول بسیار مناسب در جامعه و مایه نفی حرکت‌های دشمنان و مایه اقتدار برای نظام می‌شود.

دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی تصریح کرد: شرکت در انتخابات نقشی مهم، اساسی، بنیادین و راهبردی در سرنوشت کشور داشته و در همین راستا دشمنان در پی حضور کمرنگ مردم، انحراف در عرصه انتخاب اصلح و انقلابی و ایجاد حرکت‌های ضد امنیتی و تخریب افکار عمومی هستند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع خاطرنشان کرد: باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و از رهنمودهای ایشان در انتخاب اصلح استفاده کنیم.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم انتخابات، به منزله پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی است، چرا که دشمنان با تبلیغات و جوسازی درصدند حضور مردم زیر ۵۰ درصد شود. لذا باید با حضور در انتخابات نقشه آنها را خنثی کرد.

حجت الاسلام مهدوی ارفع عنوان کرد: با بصیرت و شناخت بالا در انتخابات حضور پیدا کنیم و کاندیدای اصلح را شناسایی و رای خود را به صندوق بیندازیم.

 دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی گفت: انتخابات میدان رقابت سالم است نه خصومت و در انقلاب اسلامی مهمترین نقطه قدرت، اراده مردم بوده و رأی مردم نشانه ای از اراده آنان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha