شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 962730
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
سیدعابس حسینی، مدیرکل بنیاد استان خراسان شمالی

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی گفت: مسئله انتخابات و حضور و مشارکت مردم و ایثارگران مساله مهم و قابل توجهی بوده و نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس مقبولیت مردم و مشروعیت الهی بنا شده است و از سویی شرکت در انتخابات ادامه راه شهداست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بجنورد، سیدعابس حسینی، مدیرکل بنیاد استان خراسان شمالی، سه‌شنبه ۱۸ خرداد ماه در دیدار با کارکنان بسیجی بنیاد خراسان شمالی با اشاره به زمینه‌سازی مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات، گفت: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی در جامعه هستند که باید این تلاش آنان را با بصیرت آحاد مردم خنثی کنیم.

وی افزود: اگر بصیرت در جامعه وجود نداشته باشد، مشکل آفرین خواهد بود زیرا بصیرت توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برد. مسئله انتخابات و حضور و مشارکت مردم و ایثارگران مسئله مهم و قابل توجهی بوده و نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس مقبولیت مردم و مشروعیت الهی بنا شده است و از سویی شرکت در انتخابات  ادامه راه شهداست.

حسینی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به انتخاب مردم اهمیت ویژه می‌دهد و بر پایه انتخاب مردمی استوار است. مقاومت در مقابل دشمنان و ادامه راه انقلابی، تفکر مقدس امام راحل بود که مقام معظم رهبری نیز این راه را ادامه می‌دهند که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی در خصوص نثار جان‌ها برای حفظ کشور و نظام گفت: شهدای عزیز با ایثار و فداکاری در میدان‌های رزم این پیام را به جامعه دادند که برای دفاع از اهداف و آرمان‌های نظام باید تا پای جان ایستادگی کرده و دشمنان نظام را در اهدافشان ناکام گذاشت. شهدا مایه فخر و مباهات کشور هستند و عزت و اقتدار نظام در سایه ایثارگری شهدای گرانقدری است که امروز همه ما مدیون فداکاری‌های آنان هستیم.

مدیرکل بنیاد استان خراسان شمالی با بیان اینکه امروز نیز دفاع مقدس و آزمایش بسیار بزرگی سر راه ماست خاطرنشان کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌ها با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح حل و فصل خواهد شد لذا هر ایرانی وظیفه‌شناس، میهن‌پرست، مکتبی و انقلابی باید با احساس مسئولیت و برای ادای دین نسبت به کشور و نظام، آگاهانه در این آزمایش بزرگ و سرنوشت‌ساز شرکت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha