سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت السالام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: جمهوری اسلامی امانت امام راحل است و همه اقشار در برابر حفظ این امانت مسئول هستیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در بازدید از یک واحد تولیدی شهرستان بویین زهرا گفت: با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح میتوان وضعیت شرایط فعلی کشور از جمله در حوزه اقتصادی، تولیدی و صنعتی را از حالت موجود به شرایط مطلوب تغییر داد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) درباره انتخاب اصلح فرمودند که در صورت نیاز می توان از انسان ها و علمای با تقوا و متعهد به جمهوری اسلامی برای انتخاب فرد اصلح و شایسته کمک و مشورت گرفت.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: مسلمان بودن به تنهایی معیار انتخاب اصلح نیست، بلکه فرد دارای صلاحیت به مسائل روز آگاه بوده و جمهوریت نظام اسلامی را نیز قبول داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از توصیه‌های مهم امام راحل(ره) این بود که «نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد» ما چه میزان در عمل به این سفارش امام موفق عمل کرده ایم.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: انتخاب اصلح توسط مردم می تواند مشکلات کشور در زمینه های اقتصادی مرتفع نماید.

حجت الاسلام رضوانی بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی سعی در دلسرد کردن مردم از حضور مردم پای صندوق های رأی دارند، لذا  وظیفه هر شخص و ارگان انقلابی است که مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: جمهوری اسلامی امانت امام راحل (ره)  در دست ما است و همه اقشار در برابر حفظ این امانت مسئول هستیم.

وی ادامه داد: امروز مانند گذشته دشمنان نظام با اهداف مختلف سعی  بر تخریب انتخابات و علاقه مردم به نظام دارند،  که در این مسیر به طور حتم مانند گذشته از ملت بزرگ ایران شکست خواهند خورد.

انتهای پیام /

انتخابات میدان صیانت از جمهوری اسلامی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha