یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست با معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران استان یزد

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد، از فراخوان استانی جذب استاد در مقطع سطح ۲ حوزه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد؛ خانم فاطمه نظیر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد، در جمع معاونان آموزش مدارس علمیه مقطع سطح ۲  این استان،  بر استفاده از فرصت باقیمانده در جذب حداکثری و به‌گزینی در امر پذیرش تأکید کرد.

وی با یادآوری و تبیین آئین نامه جدید مرکز در جذب اساتید، بیان کرد: از آنجا که جذب اساتید به صورت سالانه انجام می شود، مدارس با توجه به برنامه آموزشی دو نیمسال تحصیلی، نیاز مدرسه به استاد را بررسی و درخواست خود را به استان ارسال کنند.

خانم نظیر از معاونین خواست در برنامه ریزی ترم بعد دقت لازم داشته باشند تا کارکنان اداری مدارس،  بیش از چهار واحد و سایر اساتید بیش از ۱۶ واحد در ترم تدریس نداشته باشند.

وی تصریح کرد:  امکان تمدید مجوز اساتیدی که در دوره های ضمن خدمت، غایب بوده یا موفق به کسب امتیاز لازم نشدند، وجود ندارد و این گروه از اساتید باید مجدد در ارزیابی جذب جهت تدریس شرکت کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد، ثبت حضور و غیاب به موقع طلاب توسط اساتید و فعال کردن گزینه تشکیل جلسات بعد از هر جلسه کلاسی توسط اساتید را امری مهم در محاسبه حق الزحمه آنان دانست و با توجه به نزدیکی زمان امتحانات به برگزاری امتحانات به صورت مجازی و در بازه زمانی اعلام شده توسط مرکز تاکید کرد.

وی در پایان  با اشاره به لزوم  به روز بودن سامانه های آموزشی توسط معاونان آموزش مدارس، بیان کرد:  اطلاعات هویتی و تحصیلی اساتید و اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی طلاب در سامانه آموزش هر چند وقت یک بار،  نیاز به روز رسانی توسط معاونان دارد و باید به این مهم، توجه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha