جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) یکی از موثرترین بانوان جهان اسلام هستند که با هجرت تمدن ساز خود، شهر قم را به کانون علم و اجتهاد تبدیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: مهمترین عامل برای سلامت جامعه ایمانی، وجود سلامت فکری و اخلاقی در دختران و زندگی آنان در تراز سبک ایمانی است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: حضرت فاطمه معصومه(س) یکی از موثرترین بانوان جهان اسلام هستند که با هجرت تمدن ساز خود، شهر قم را به کانون علم و اجتهاد تبدیل کردند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: برنامه دشمن برای دختران ایران اسلامی، سخیف جلوه دادن شغل خانه داری، ترویج بی بند و باری و قبح زدائی از روابط نامشروع است.

وی ادامه داد: اصلی ترین راهکار مقابله با توطئه دشمنان، کار فرهنگی صحیح و تبلیغ  ازدواج آسان، عاقلانه، به هنگام و ساده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا به برگزاری مناظرات انتخاباتی در رسانه ملی اشاره و خاطرنشان کرد: مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری باید میدان مسابقه خدمت باشد، نه عرصه ای برای قدرت نمایی، تخریب، تهمت و رقیب هراسی.

استاد حوزه علمیه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: برای فراگیر شدن گفتمان انقلابی گری باید از همه ظرفیت های رسانه ای بهره جست و فضای مجازی را به زبان هنر تجهیز کرد.

 وی ادامه داد:  همه مردم بویژه نخبگان جامعه، لازم است نهضت روشنگری و تقویت روح امید و جلب اعتماد که برآمده از نیازهای جامعه هست را برای مردم فراهم نمایند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha