جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست خبری سالگرد تاسیس رادیو معارف

حوزه/ فضای مجازی بستر مناسب برای ارسال پیام است و این مسئله این روزها بیشتر مورد توجه مسئولین این رادیو بوده و به همین دلیل برنامه هایی که در رادیو معارف تولید می شود، در فضای مجازی نیز منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عظیمی در نشست خبری که امروز در رادیو معارف برگزار شد، با اشاره به سالروز تأسیس این رادیو  و ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) گفت: رادیو معارف در کنار تولید برنامه های جذاب برای همه مخاطبین در مواردی چون پاسخ گویی به شبهات دینی، اعتقادی، بیان و ترویج سبک اسلامی و بر پایه و چارچوب نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی، در عرصه گفتمان اسلامی، دفاع مقدس، بیانیه گام دوم هم ورود جدی و اقدام به تولید مستند در این موضوعات و برنامه ها کرده است.

قائم مقام مدیر رادیو معارف افزود: این رادیو در عرصه برنامه سازی  و مستند سازی تلاش کرده ۶۰ درصد برنامه های خود را از حالت گفتگویی به ترکیبی، نمایشی و مستند سازی ارتقاء دهد. این مسئله زمانی اهمیت پیدا می کند که رهبر انقلاب به اهمیت مستند سازی و تولید برنامه هنرمندانه به مسئولین این رادیو توصیه و تأکید کرده اند و داشته اند.

وی بیان داشت: توجه به سیره علما، تاریخ انقلاب مسئله دیگری است که قرار است در بحث مستند سازی توجه ویژه ای به آن شود.

حجت الاسلام عظیمی با بیان این که از دیگر مسائلی که این رادیو از آن غافل نبوده، تولید برنامه، ارسال پیامک در طرح امتداد پیام در بستر فضای مجازی و استفاده از این ظرفیت مهم برای انتقال پیام بوده، اضافه کرد: فضای مجازی بستر مناسب برای ارسال پیام است و این مسئله این روزها بیشتر مورد توجه مسئولین این برنامه بوده و به همین دلیل برنامه هایی که در رادیو معارف تولید می شود، بعد از مناسب سازی به صورت پیام در فضای مجازی نیز منتشر می شود.

قائم مقام مدیر رادیو معارف افزود: در آینده نزدیک و در چشم اندازی این رادیو قرار است همه برنامه های تولیدی این رادیو به ۵ زبان در فضای مجازی نیز منتشر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha