پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کفاش

حوزه/ پیر مردی که می‌گوید حضرت معصومه سلام‌الله علیها پایش را شفا داده‌ ساعت‌ها فرچه به دست روی پله‌های صحن حرم نشسته و با اصرار کفش مردم را واکس می‌زند و می‌گوید من از خدمت به زائر اهل بیت(ع) خوشحال می‌شوم.

خبرگزاری حوزه، | ایران ما پر است از عاشقان خدمت به اهل بیت(ع) که در هر مناسبتی، عاشقانه به رسم اهل بیت(ع) در هر جایگاهی که هستند و با هر کاری که از دستشان بر آید به زائران و محبان اهل بیت(ع) خدمت می کنند.

حسین علی‌ عباسی یکی از هزاران عاشق اهل بیت(ع) است که در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها خود را به حرم مطهر بانوی کرامت رسانده است و با واکس زدن کفش زائران به آنها خدمت می‌کند.

او که از حوالی تبریز در این هوای گرم خود را به قم رسانده است می گوید از روزی که حضرت معصومه سلام الله علیها پایش را شفا داده‌اند نذر کرده که هر ساله در ولادت و شهادت حضرت معصومه سلام الله علیها به زائران این حضرت خدمت کند و کفش زائران را واکس بزند.

ساعت‌ها فرچه به دست روی پله‌های صحن حرم بانوی کرامت نشسته و با اینکه سن و سالی از او گذشته است با اصرار کفش مردم را واکس می‌زند و می‌گوید من از خدمت به زائر اهل بیت(ع) خوشحال می شوم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha