شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات ریاست جمهوری

 حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: وقتی پای عزّت نظام و کشور در میان باشد، آحاد ملت ایران با قدرت و بصیرت، در صحنه حضور داشته و خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم همایونلو، صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین که در محوطه پارک الغدیر برگزار شد، گفت: امروز همه با هم پشت سر ولی فقیه زمان در آستانه ایجاد یک حماسه بزرگ و ملی هستیم و هرچه مشارکت بیشتر باشد نشانه اقتدار نظام و افتخار قدرت ملی و دلسردی دشمنان خواهد شد.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات موجب پیشرفت و امنیت کشور می شود و از این رو، موضوع انتخابات با اهمیت است.

وی عنوان کرد: همه باید مقابل دشمنان مقاومت کنیم تا آنان به اهداف خود دست پیدا نکنند و در این راستا گوش به فرمان ولی امر مسلمین  داده  و از فرامین ایشان کوتاه نیاییم.

خانم همایونلو تصریح کرد: وقتی پای عزت نظام و کشور در میان باشد، آحاد ملت ایران با قدرت و بصیرت، در صحنه حضور داشته و خواهند داشت.

وی اظهارکرد: رئیس جمهور آینده باید تابع و پیرو ولایت فقیه باشد و سیاست ها و راهبردهای ایشان را در جامعه پیاده کرده و در راستای افزایش تولید و صادرات محصولات داخلی تلاش کند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: امیدواریم با تلاش همه اقشار جامعه انتخابات ۲۸ خرداد را پرشور و با حضور حداکثری برگزار کنیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha