سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین در مراسمی با قدردانی از خیّر و حامی مدرسه علمیه مولاوردیخان، از توسعه زیرساخت های حوزه قزوین با راه اندازی مرکز پژوهشی و ۴ رشته تخصصی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در نشست اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، از آقامحمود مولاوردیخانی که اهتمام جدی در حمایت و پشتیبانی از مدرسه مولاوردیخان و طلاب مدرسه دارد، قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: از آقای مولاوردیخانی انتظار داریم که  بیش از پیش توجه و عنایت کنند  تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه قزوین در این سالها در عرصه های مختلف شاهد رشد کمی و کیفی در فعالیتهای آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و حتی امور بین الملل بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: اطمینان دارم که با همدلی و همراهی خوب مجموعه اساتید حوزه علمیه قزوین شاهد ارتقای حوزه علمیه قزوین خواهیم بود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه فارغ التحصیلان  مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین در سالهای اخیر در  عرصه های مختلف تبلیغی و پژوهشی خوش درخشیده اند که باید این فعالیتها همچنان تداوم داشته باشد.

توسعه زیرساخت های حوزه قزوین با راه اندازی مرکز پژوهشی و ۴ رشته تخصصی

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین به تعامل و پیوند خوب حوزه علمیه قزوین و امور مساجد بیان کرد و گفت: با واگذاری مسئولیت امور مساجد به معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین امید می رود همکاری بسیار بهتری بین مرکز رسیدگی به امور مساجد و حوزه علمیه استان برقرار گردد و بیش از گذشته از توان طلاب حوزه علمیه قزوین بویژه طلاب مدرسه سفیران هدایت استفاده شود.

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا به فعالیتهای حوزه علمیه قزوین در ایام کرونا اشاره و تصریح کرد: حوزه علمیه قزوین در توسعه زیرساختی اخیر خود مرکز پژوهشی  و مرکز تخصصی در ۴ رشته را راه اندازی کرده که نیازمند حضور و همراهی خوب اساتید و طلاب گرامی در بالندگی و پویایی این دو مرکز هستیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در بخش امور بین الملل جزء ۵ استان کشور هستیم که موفق به اخذ مجوز ایجاد مدیریت امور بین الملل در حوزه شده ایم و امروز با راه اندازی مرکز آموزش زبان در دو زبان عربی و انگلیسی امکان ارزشمندی برای طلاب علاقمند به فعالیت در عرصه بین الملل فراهم شده است.

مدیرحوزه علمیه قزوین همچنین به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت و عنوان کرد: امسال اهمیت انتخابات افزایش پیدا کرده است و دشمنان با تمام وجود مردم را به عدم حضور در انتخابات ترغیب می کنند و در چنین زمانی حضور در انتخابات از ضرورت بیشتری برخورداراست و باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری محقق گردد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: انتخابات یکی از جلوه های اجتماعی است که در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که امیدواریم که با سربلندی حداکثری آن را به سرانجام برسانیم.

توسعه زیرساخت های حوزه قزوین با راه اندازی مرکز پژوهشی و ۴ رشته تخصصی

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha