جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان با بیان اینکه شرکت باشکوه در انتخابات یک مانور در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان است تصریح کرد: شهدای ما جان خود را تقدیم کردند تا ما در آسایش و آرامش باشیم و امروز شرکت در انتخابات تجدید میثاق با شهیدان است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از جمله توصیه های رهبر معظم انقلاب به عموم ملت ایران است و حضور حماسی مردم در پای صندوق های اخذ رای ضامن اقتدار نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دورترین نقاط کشور برای اداره امور، به آرای عمومی مراجعه و انتخابات آزاد و سالم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی بخشی با بیان اینکه اصل قانونمندی، بی طرفی و صیانت از آرا و حقوق شهروندی در فرآیند انتخابات بسیار مهم است، تصریح کرد: مردم با امید در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و می‌دانند که از آرای آنها صیانت می شود، از این رو عوامل برگزارکننده انتخابات باید در این راستا حرکت کنند.

وی با بیان اینکه قرآن درس ایستادگی و مقاومت را به ما آموخته است، بیان کرد: مکتب ما، مکتب اسلام و تشیع بوده و انقلاب سلامی با عنصر مقاومت برگرفته از اسلام بیش از چهل سال مقابل استکبار جهانی با قدرت و اقتدار  ایستاده است.

استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان با  بیان اینکه شرکت باشکوه در انتخابات یک مانور در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان است تصریح کرد: شهدای ما  جان خود را تقدیم کردند تا ما در آسایش و آرامش باشیم و امروز شرکت در انتخابات تجدید میثاق با شهیدان است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: حضور در عرصه های انقلابی و مهم همچون انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه اجتماعی است و شرکت در این حماسه سیاسی (انتخابات)  سرنوشت ساز است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha