جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انگشت ابی

فرزند شهید خلیفه سلطانی از راه اندازی کمپین انگشت آبی علیه کمپین رای_ بی _رای و انگشت قرمز خبر داد و گفت: هر یک از انگشت های آبی ما نشان دهنده یک گلوله به سمت اردوگاه دشمن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، از حدود یک ماه گذشته مسیح علی‌نژاد پیاده سوار اردوگاه ضدانقلاب همراه با دیگر اردوگاه های دشمن خود از دهم اردیبهشت ماه سال جاری بیانیه ای مبنی بر تحریم انتخابات۱۴۰۰ ایران  منتشر کرده و از شرایط بد اقتصادی سو استفاده نموده و مردم را به عدم حضور در عرصه انتخابات دعوت نموده است و اقدام به راه اندازی کمپین انگشت قرمز و رای_ بی _رای  کرده و رای دادن را در حقیقت زدن انگشت خود به خون کشته شدگان آشوب ها تلقی کرد.

در همین رابطه سیدکاظم خلیفه سلطانی، طراح کمپین انگشت آبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، از  راه اندازی کمپین انگشت آبی از سوی فرزندان شاهد و ایثارگر استان اصفهان،به منظور مقابله با دشمنان میهن اسلامی به ویژه مسیح علینژاد که اقدام به راه اندازی کمپین انگشت قرمز و رای_ بی _رای؛نمود، خبر داد.

وی افزود: ما در این کمپین، انگشت در استامپ زده و در انتخابات شرکت نموده و کاندیدای اصلح را برای پیشرفته میهن اسلامی خود انتخاب می نماییم؛ تا هر یک از این انگشت های آبی ما گلوله ای به سمت کمپین دشمن باشد.

خلیفه سلطانی خاطرنشان کرد: دشمن بداند ما در مقابل آنها تسلیم نخواهیم شد و با نمایش حضور خود در انتخابات وانتخاب فرد اصلح مشت محکمی بر دهان آنها خواهیم زد.

وی اظهار امیدواری کرد: در سراسر جهان هرکس خود را ایرانی می‌داند و به ایران عشق می ورزد، پای صندوق های رای رفته و به کمپین انگشت آبی، بپیوندد و از سر انگشت آبی خود عکس گرفته و به دنیا نشان دهد همچنان پای آرمان های امام و رهبر انقلاب و خون سردار دلها،سردار سلیمانی ایستاده ایم.
این فرزند شهید افزود: کمپین انگشت آبی در فضای مجازی به ویژه محیط اینستاگرام به صورت هشتک انگشت آندرلاین آبی«#انگشت_آبی» نوشته می شود.

خلیفه سلطانی در پایان به ارائه پیشنهادی در این زمینه به ستادهای انتخاباتی پرداخت و اظهار داشت: پیشنهاد می کنم همه ستادهای انتخاباتی بنری در مقابل درب ورودی ستاد نصب کنند تا مردم انگشت آبی شده خود را روی آن بزنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • 237 IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 1
    کمپین رای بی رای با تعداد سی میلیون در مقابل بیست هشت میلیون که تازه چهار میلیونش باطله بود به گفته وزارت کشور جمهوری اسلامی پیروز شد.