جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی از طلاب و روحانیون و عموم مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات در پیامی از طلاب و روحانیون و عموم مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ «سوره انفال آیه ۶۰»

بار دیگر ایران اسلامی با آزمونی مواجه شده است که مطمئنا با هوشیاری مردم مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه، از این امتحان الهی نیز سربلند بیرون خواهد آمد.
ان‌شاءالله به لطف خداوند متعال و دعای شهیدان و همت و حضور پرشور آحاد ملت شریف ایران از هر گروه، قومیت و حزب سیاسی و صنفی، پای صندوق‌های رأی بار دیگر عزت، سربلندی و امنیت کشور تضمین شده و انتخابات ۲۸ خرداد برگی زرین از بصیرت، اقتدار و آینده‌نگری ملت بزرگ ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد شد.
ما طلاب و روحانیون ضمن ترغیب و تشویق مردم ایران اسلامی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات، همانند دیگر اقشار جامعه روز جمعه با لبیک به ندای رهبر عزیزمان با حضور در حماسه انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح، ضمن تأثیرگذاری در آینده کشور عزیزمان، به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم ثابت می‌کنیم که پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی، مردم هنوز مهم‌ترین پشتیبان برای ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
از درگاه خداوند متعال، سلامتی حکیم فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، سربلندی ملت شریف ایران و عزت خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواهانم.
سید جمال الدین میرمحمدی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha