جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / جلسه ائمه جماعات پردیسان با موضوع انتخابات با حضور آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ در اوائل انقلاب و بعد از دفاع مقدس متأسفانه شاهد نفوذ جریان های مختلف ضد مبانی انقلابی در انقلاب بودیم که همین مسئله خسارتهایی را برای کشور به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین فرحانی در نشست با ائمه جماعت پردیسان که در مسجد امام رضا(ع) در این شهر در قم برگزار شد، ضمن حساس شمردن انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و تبیین ائمه جماعت این شهر برای حساسیت این موضوع برای مردم تأکید کرد.

عضو خبرگان رهبری، اهمیت انتخاب اصلح را برای تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را ضروری دانسته و اظهار داشت: اهمیت این انتخابات باید بیش از گذشته برای مردم بازگو شود تا مردم توجه بیشتری برای انتخاب اصلح داشته باشند.

وی با بیان این که از جمله موضوعاتی که می تواند جزء مأموریت های ائمه جماعت و جمعیت نخبگانی هر شهر قرار گیرد، بازخوانی مبانی فکری، انقلابی و مطالباتی رهبر انقلاب در مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، دینی و اقتصاد، تهاجم فرهنگی، جریان نفوذ در بدنه حاکمیتی کشور در ابعاد مختلف، شروع جریان روشنفکری در ایران در بعد از دفاع مقدس، رخنه این جریان برای انحراف انقلاب و.... است.  

IMG_5095_resize.JPG

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی گفت:  اوائل انقلاب و بعد از دفاع مقدس متأسفانه شاهد نفوذ جریان های مختلف ضد مبانی انقلابی در انقلاب بودیم که همین مسئله خسارتهایی را برای کشور به همراه داشته است.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: با بازخوانی سخنان رهبر انقلاب در سالهای ۷۰ تا ۷۴ به سند های مهمی در ارتباط با همین مسئله بدست خواهیم آورد که ایشان تأکید داشتند همین جریان سبب شده که انقلاب اصیل در صدر انقلاب هم با مشکلات جدی مواجه شود و همان جریان هم زمینه ساز بسیاری از مشکلات و گرفتاریها برای انقلاب پیامبر(ص) در ادامه راه و انتخاب افراد اصلح برای حاکمیت دینی و الهی و نهایتا شهادت اهل بیت(ع) بود.

وی عنوان کرد: با بازخوانی ایشان می توان به ابعاد تازه‌تری از آن جریانی که در انقلاب رخنه و نفوذ کرده و هنوز تداوم دارد، دست یابیم و برای اقشار مختلف تبیین کنیم.

IMG_5078_resize.JPG

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی ادامه داد: این جریانی که برگرفته از اندیشه غربی است توانسته سیستم مدیریتی را دچار اختلالات جدی کند و همین اندیشه و نفوذ بسیاری از برنامه های مدیریتی انقلابی را معطل نموده و به سمت توسعه برگرفته از نگاه غرب پیش برده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha