جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: همه نهادهای استان برای اجرا و تکمیل طرح توسعه امامزاده سیدعباس(ع) بسیج شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در آیین کلنگ‌زنی مجموعه مذهبی، فرهنگی و تاریخی در قالب توسعه آستان امامزاده عباس ابن موسی‌بن جعفر (ع) بجنورد که با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن اعلام حمایت از طرح توسعه این امامزاده، اظهار داشت: طرح های زیادی در این منطقه اجرا شد، ولی این مجموعه به لحاظ فرهنگی، تاریخی و اقتصادی بی نظیر است و در صورت اجرا جامع ترین و وسیع ترین طرح اجرایی استان خواهد بود.

وی افزود: این طرح به لحاظ جانمایی موقعیت مناسبی دارد، چرا که شهدای زیادی در این مکان دفن شده اند و باید تمامی دستگاه ها ورود کنند و این طرح را به خاطر شهدا تا اتمام اجرا کنند.

امام جمعه بجنورد به موقعیت گردشگری این طرح نیز اشاره کرد و گفت: وقتی فضای استراحت و بهره بردای برای مسافران فراهم شود راحتتر می توانند در این مکان استفاده و از جاذبه های گردشگری استان بهره ببرند.

وی اظهار کرد: اگر ۱۰ درصد زائران امام رضا(ع) بواسطه این طرح در این مکان سکنی کنند توانسته ایم موقعیت مناسبی را نصیب استان کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha