یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات

حوزه / امام جمعه موقت کاشان، راه حل عبور از نابسامانی‌ها و مشکلات کشور را حضور همگانی همه آحاد جامعه درپای صندوق‌های رای با هرنوع دیدگاه و تفکری دانست و اظهار کرد: با حضور در انتخابات و انتخاب صحیح می‌توان بر همه مشکلات کشور غلبه کرد.

حجت الاسلام  والمسلمین علی احتشام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان اظهار داشت: درراستای تحقق تمدن جهانی  مبتنی بر بیانیه گام دوم و برای اینکه کشور در زمینه فرهنگی و اقتصادی به جایگاه حقیقی خود در تراز انقلاب اسلامی برسد نیاز به یک رئیس جمهور و دولت پر توان متکی به ظرفیت‌های درون زا است.

وی افزود: ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد امسال انتقام بی عرضگی کسانی که مسبب صف مرغ، روغن نباتی، بورس ورشکسته، گرانی‌ها و نابسمانی‌ها هستند را با حضور حداکثری و انتخاب اصلح خواهند گرفت.

امام جمعه موقت کاشان، راه حل عبور از نابسامانی‌ها و مشکلات کشور را حضور همگانی همه آحاد جامعه درپای صندوق‌های رای با هرنوع دیدگاه و تفکری دانست و اظهار کرد: با حضور درانتخابات و انتخاب صحیح می‌توان برهمه مشکلات کشور غلبه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام یادآور شد: ملت مقاوم سوریه بعد از ۱۰ سال ظلم و ستم و تجاور آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه با محوریت غربی، عبری، عربی، انتقام خود را با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب بشار اسد به عنوان یک رئیس جمهور مقاوم گرفتند.

وی ادامه داد: امروز نیز ملت بزرگ ایران مانند ملت سوریه در انتخابات ۲۸ خرداد با حضور حداکثری کسی را که بتواند از مواضع انقلابی با کار جهادی دفاع کند و سرمایه‌های ملت را در راستای مبارزه با تبعیض و فساد و رانت خواری به کار بگیرد، انتخاب خواهند داد.

امام جمعه موقت کاشان  در پایان گفت: ملت ایران روز جمعه ۲۸ خرداد با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای یکبار دیگر به دنیای مستکبرین اعلام خواهند کرد که  تحت هیچ شرایطی از راه امام و شهدا و رهبری جدا  نمی شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha