دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غلامعلی دهشیری

حوزه/مسئولان حوزه های قضایی، دادستان ها و قضات ویژه انتخابات شهرستان ها در روز رأی گیری به صورت کامل آمادگی ارایه خدمات را دارند  و در صورت ارائه گزارش تخلف در اسرع وقت دستور مقتضی صادر و رسیدگی لازم صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، غلامعلی دهشیری، عصر امروز در جمع رؤسای حوزه های قضائی استان بر لزوم همراهی و مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی و نظارتی جهت برگزاری باشکوه انتخابات تأکید کرد و افزود: اجرای گشت محسوس میدانی در سطح شهرستان ها برای رصد وضعیت برگزاری انتخابات در ۲۴ ساعت ممنوعیت تبلیغات در راستای تأمین امنیت در دستور کار دادستان ها و رؤسای حوزه های قضائی استان قرار گیرد.

وی با اشاره به آغاز فرایند رأی گیری از ساعت هفت صبح، افزود: مسئولان حوزه های قضایی، دادستان ها و قضات ویژه انتخابات شهرستان ها در روز رأی گیری به صورت کامل آمادگی ارایه خدمات را دارند  و در صورت ارائه گزارش تخلف در اسرع وقت دستور مقتضی صادر و رسیدگی لازم صورت می گیرد.

دهشیری تصریح کرد: دلیل حضور مقامات قضائی در بین هئیت اجرایی آشنایی آنان به قوانین ومقررات است چرا که حضور شما در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها بسیار مؤثر است .

وی با بیان اینکه مهمترین لحظه فرآیند انتخابات لحظه شمارش و قرائت آرا است، اظهار داشت: اکثر حرف و حدیث ها در خصوص این مرحله از رأی گیری است لذا در چینش افراد تأکید و تدبیر لازم صورت گیرد تا از افرادی استفاده شود که استراحت لازم را با توجه به ساعت طولانی فرآیند اخذ رأی گیری کرده باشند و به قانون و مقررات آشنا باشند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان تأکید کرد: دستگاه قضا تمام قد پای حفاظت از نظام، حاکمیت و آرمان های آن ایستاده است و تمام تلاش و ظرفیت خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با مشارکت حداکثری در ۲۸ خرداد ماه به میدان خواهد آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha