جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات 1400

 حوزه / مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان قزوین مردم مومن، ولایتمدار انقلابی، متعهد را به حضور باشکوه و پرشور پای صندوق های اخذ رای در ۲۸ خرداد دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ی اسلامی شهر و روستا، مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه قزوین  طی بیانیه ای مردم را به حضور پرشور و حداکثری  پای صندوق های رای در روز ۲۸ خرداد دعوت کردند .

متن بیانیه بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 لَهُ مُعَقِّبَاتٌ مِنْ بَیْنِ یَدَیْهِ وَمِنْ خَلْفِهِ یَحْفَظُونَهُ مِنْ أَمْرِ اللَّهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّیٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ ۗ

انقلاب اسلامی ایران در چهل و سومین سال عمر با برکت خود فرازها و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و با خطرات بسیاری مواجه بوده است، لیکن به برکت خون پاک شهیدان و ایثارگری مومنانه مردم شریف ونجیب ایران عزیزقله های اقتدار وسربلندی را یکی پس از دیگری فتح نموده است

 صبوری و مقاومت مردم آگاه فهیم ایران اسلامی که درس آموز مکتب سیدالشهدا (ع) می باشند همواره باعث خشم دشمنان وهمه بدخواهان این آب وخاک بوده است، دشمنانی که با توطئه ها و نقشه های شوم خود با به کار بستن تمام ظرفیت های رسانه ای و با هجمه های تبلیغاتی سعی دارند برکات انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه داده و موجبات یاس و ناامیدی مردم از نظام اسلامی و کاهش مشارکت عمومی در انتخابات ۱۴۰۰ فراهم آورند.

در چنین شرایطی تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و فرزانه در راستای مشارکت همه جانبه و یکپارچه در میدان سرنوشت ساز انتخابات پیش رو ضروری است، تا آرامش، امنیت وسربلندی ایران عزیز تداوم یابد و خط بطلانی بر همه نقشه های شوم دشمنان باشد. از این رو اساتید، کادر و طلاب حوزه های علمیه استان و خانواده های آنان همگام با آحاد ملت ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری باردیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.

در این راستا پیشنهاد می گردد، جهت ایجاد فضایی پرشور و انعکاس مطلوب از طریق شبکه استانی مرکز قزوین، همه عزیزان در ساعات اولیه انتخابات در چهار حوزه اصلی اخذ رای که عبارتند از مسجدالنبی (ص) آستان مقدس امام زاده حسین (ع) –مسجد امام خمینی (ره) خیابان غیاث آباد – ومسجد امام حسن عسکری (ع) شهرک کوثر حضور به امر رسانند.

 والسلام وعلیکم ورحمه الله

محمد تقی سبحانی نیا

مدیر حوزه علمیه قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    بیا در شهر ما رأی خودت ده __چون اینجاست از تمام شهر ها به __ بدیها را تماماََ زیر پا نه ___ببینی احترامات از مه و که __
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    لا تستمع إلى الكلمات الشائعة __ لان مدینتنا مدینة جمیلة را ئعة
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    محمد مهدی بیچاره گو پس __ غریب ماندی چرا ؟ کو یاور و کس ؟