پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دستخط شهید برای شرکت در انتخابات

حوزه/ شهروندان اشکذری با استقبال از طرح مردمی « هرچه مهمانی شلوغ تر، لذت بیشتر» در فضای مجازی با نگارش مطالب خاطره انگیز و خودمانی از خویشاوندان خود برای حضور در پای صندوق های رأی دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، مردم انقلابی و ولایتمدار اشکذر همچون دیگر مناطق استان یزد برای تشویق همشهریان خود به شرکت در انتخابات دست به قلم شدند و طرح «هرچه مهمانی شلوغ تر ، لذت بیشتر» را از ابتدای هفته جاری آغاز کردند و تا روز رأگیری ادامه دادند.

گروه های مجازی خانوادگی، کم کم شاهد انتشار نامه های خانوادگی و خاطره انگیز و یادآور نامه های دهه های قبل در فضای مجازی بود و نویسندگان نامه به سرعت برق و باد نامه ها را در فضای مجازی، صفحه های شخصی و گروه های خانوادگی برای آشنایان و اقوام و خویشان خود پست می کردند و شور و نشاط انتخاباتی را در واکنش اعضای فامیل به مضامین نامه شاهد بودند.

در یکی از این نامه ها که یک خانواده شهید (برادرزاده ای برای عمو)، عمه ها و فرزندانشان نوشت که از طریق فضای مجازی به دست ما رسید که در ادامه متن این نامه آورده می شود:

« نامه ای به بچه های حاج علی و همه آنهایی که با مرحوم حاج علی بزرگوار خویشاوند هستند»

امروز یکی از روزهای خردادماه ۱۴۰۰ رفته بودم به جلسه روحانیون اشکذر در دفتر امام جمعه محترم، بعد جلسه پسر عمو آقا محمد کاظم چایی آورد، از قضا عمو حسن بزرگوار هم آنجا بود، به تبع ایام انتخابات هم خواستیم چند دقیقه ای با عمو و پسر عمو گپ و گفتی داشته باشیم که به شوخی گفتم : ما هر چهار سال یک بار با عموها دست به یقه می شدیم در فضای مجازی و جنگ و دعوا می کردیم و حیف که امسال دیگه شرایط این یقه گیری ها وجود ندارد .
با عمو حسن و پسر عمو ته دلی به این حرف خندیدیم و عمو حسن هم بلافاصله یاد خاطره آخرین روز ایام عید امسال کرد، روزی که عمو جواد «دکتر محمدرضا جعفری نسب»آمده بود منزل مادر عزیز و بزرگوار ما، (صحبت همین دو ماه پیش است)، عمو حسن گفتند عمو جواد هم گفتند ما همه رأی می دهیم ولی رأی ما مثل رهبر مخفی است.

بگذریم عمو و پسر عمو هم چند جمله برای انتخاب خودشان در انتخابات گفتند و دلیل هایشان !

عذرخواهی به قول علماء مقدمه طولانی تر از ذی المقدمه شد هدف از نوشتن نامه ام را نگفتم:

در درجه اول می خواستم دلتنگی های صله ارحام قدیم خود را خالی کنم و گفتم شاید با نوشتن این چند خط سلام خود را به فامیل رسانده باشم.

در درجه دوم می خواستم با اهالی فامیل چند روزه با قیمانده به انتخابات عهد دو شهید عزیز مان را مرور کنیم «معلم شهید حاج محمد حسین جعفری نسب»  که گفت : «با شرکت در انتخابات ادای دین به خون شهدا می کنید» و دانش آموز شهیدمان «آقا عباس جعفری نسب» که گفت:«با اطاعت از ولایت فقیه دین مان محفوظ می ماند». 

ان شاءلله به حق دعا های سحر امام زمان عج الله تعالی علیه بتوانیم در این آزمون انتخابات شرکت کنیم و دست یکی دو نفر هم که به خاطر شرایط سخت دلسرد هستند بگیریم و با خود پای صندوق بیاوریم و کسی را که به نظر ما دین دار است و گره گشایی از سختی های مردم می کند  به عنوان اصلح انتخاب کنیم. ان شاء الله

 خدمت بزرگترهای رنج کشیده انقلاب فامیل خود عذرخواهی دارم و درس پس دادم.

کوچک شما محمد تقی جعفری نسب برادرزاده عموهای بزرگوار عمو حسن آزاده عزیز، عمو علیرضا، عمو نوروز علی، عمو جواد، عمو مهدی، عموکاظم و عمه های محترمه، عمه کوکب، عمه فاطمه، عمه رقیه، مرحومه عمه زهرا. 

در پایان این نامه تصویری از دستخط شهیدمان را برای یادآوری برایتان می فرستم.

شادی روح «چشم انتظاران» صلوات

نامه نگاری انتخاباتی اشکذری ها به خویشاوندان برای حضور حداکثری

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha