جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات در شادگان

حوزه/ صبری پور، با بیان اینکه ۱۱۸ هزار نفر در شادگان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند، گفت: ۱۴۴ شعبه اخذ رأی در شهر شادگان و بخش مرکزی برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده که از این تعداد ۶ شعبه سیار و ۱۳۸ شعبه به‌صورت ثابت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه چهار هزار و ۱۰۹ نفر در این شادگان به‌عنوان رأی اولی و برای نخستین بار شرکت در انتخابات را تجربه می‌کنند، گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که امانت‌دار رأی آن‌ها خواهیم بود.

صبری پور، با اشاره به تعداد واجدین شرایط رأی دادن در شادگان، بیان کرد: ۱۱۸ هزار و ۹۶ نفر در شهرستان شادگان شرایط لازم برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را دارند.

وی با بیان اینکه ۱۴۴ شعبه اخذ رأی در شهر شادگان و بخش مرکزی برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده، اظهارداشت: از این تعداد ۶ شعبه سیار و ۱۳۸ شعبه به‌صورت ثابت هستند.

سرپرست فرمانداری شادگان، گفت: در شهر و بخش دارخوین ۲۷ شعبه شامل یک شعبه سیار و ۲۶ شعبه ثابت و در شهر و بخش خنافره ۳۰ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد یک شعبه سیار و ۲۹ شعبه ثابت است.

صبری پور، با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی، برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان شادگان را بر عهده دارند، اظهارداشت: إن‌شاءالله شاهد حضور پرشور مردم در این دور از انتخابات خواهیم بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha