پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ آیت الله رجبی در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، انتخاب وی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محمود رجبی در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، انتخاب وی  به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی ادام الله توفیقاته
سلام علیکم

خداوند متعال را شاکرم که تحت عنایات خاصه حضرت بقیة الله الأعظم -ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- مردم مؤمن بصیر و انقلابی ایران اسلامی در روز ۲۸ خرداد ماه حماسه‌ای بی‌نظیر آفریدند که خنثی کننده توطئه‌های دشمنان کینه‌توز انقلاب اسلامی بود.

در این حماسهٔ پرشور نعمت اعتماد اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان به حضرتعالی که بحمدالله به زیور علم و حلم و تقوا آراسته و از سوابق مدیریتی درخشان و تجارب ارزشمند برخوردارید، فرصتی گرانسنگ برای احیای آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی چون گسترش #معنویت و #اخلاق در جامعه، برقراری عدالت اجتماعی، حمایت از محرومین و مبارزهٔ با فساد است.

ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، پیروزی اخلاق‌مدارانه حضرتعالی در آزمون الهی انتخابات ۱۴۰۰ را تبریک عرض می‌کنم. امید است با مجاهدت‌های خالصانهٔ #دولت_مردمی در راستای اجرایی ساختن منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، شاهد تحقق ایران اسلامی قوی باشیم و هرچه بیشتر و بهتر به #تمدن_نوین_اسلامی نزدیکتر شویم.

فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِیعًا
محمود رجبی
۱۴۰۰/۳/۲۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha