جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام انصاری

 حوزه / مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت:  فشارها و مشکلات، نمی‌تواند در صلابت حضور مردم در حمایت از نظام خللی وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام مسعود انصاری صبح امروز در جلسه کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز، ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب نظام مقدس جمهوری اسلامی،  گفت:  ملت ایران از نخستین لحظات آغاز انتخابات، در شعب اخذ رأی حاضر شدند و برخی نیز پیش از آغاز انتخابات پشت درب‌های شعب ایستادند تا رأی خود را در دفاع از نظام به صندوق انداخته و خود را در آینده نظام سهیم کنند.

وی خاطرنشان کرد:ملت همیشه بصیر ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های نظام، پیشگام در حراست از ارزش‌های انقلاب هستند، و  بار دیگر با حضور در  انتخابات 28 خرداد صلابت حضور خود را دفاع از نظام ثابت کرده و با حضور حماسی خود بار دیگر گل کاشتند.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه  استان البرز تصریح کرد: فشارها و مشکلات، نمی‌تواند در صلابت حضور مردم در حمایت از نظام خللی وارد کند و باید دشمنان و استکبار جهانی  حماسه حضور یک ملت را نظاره گر باشند.

وی ادامه داد:  علی رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی و تلاش گسترده دشمنان، در ۲۸ خرداد ماه شاهد برگزاری انتخاباتی گسترده و حماسه آفرین در کشور بودیم.

وی اظهار کرد:  بدخواهان ملت ایران با راه اندازی تبلیغات گسترده و فریبکارانه و نیز شیطنت های رسانه ای، سعی در منصرف کردن مردم از مشارکت حداکثری در انتخابات را داشتند که مردم همیشه هوشیار در روز انتخابات پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های آنان دادند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha