جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شرف پور قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: مردم ایران بار دیگر بزرگ‌ترین نمایشگاه قدرت و عزت ملی را به جهانیان نشان دادند و به استکبار جهانی ثابت کردند که همیشه پشتیبان این انقلاب، نظام و رهبری هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی شرف پور، صبح  امروز در دیدار با اساتید و کادر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: مردم در دوران انقلابف دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف از نظام مقدس جمهوری پاسداری و در مقابل دشمن ایستادگی کرده و حماسه آفریده اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با هدایت مقام معظم رهبری در این شرایط حساس جنگ روانی، مشکلات اقتصادی و معیشتی، نارضایتی و شرایط سخت کرونایی به صحنه آمدند، چرا که مردم ایران بی‌نظیرترین، با بصیرت‌ترین و بی‌بدیل ترین ملت  در تاریخ هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم ایران با لبیک به پیام مقام معظم رهبری، توطئه‌های دشمنان را با بصیرت سیاسی و انقلابی حماسی خنثی کرده  و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و استکبار جهانی زده و نشان دادند که پای انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده و با ولایت تجدید میثاق می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین عنوان کرد: انتخابات 28 خرداد نشان داد که جنگ روانی، تحریم، تهدید و فشار نمی‌تواند اراده ملت ایران را بشکند و مردم بار دیگر بزرگ‌ترین نمایشگاه قدرت و عزت ملی را به جهانیان نشان دادند و به استکبار جهانی ثابت کردند که همیشه پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند.

حجت الاسلام شرف پور خاطرنشان کرد: مشارکت هوشمندانه و آگاهانه مردم ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که پروژه تحریم انتخابات از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی کرد، بار دیگر حس غرور و افتخار و شور و شعف را در میان هم‌میهنان انقلابی در داخل و خارج از کشور زنده کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha