شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علامہ اشفاق وحیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی گفت: مردم ایران پیرو خط امام خمینی رحمة الله علیه و همچنین تابع اوامر مقام معظم رهبری هستند و با همین ویژگی ایرانیان همواره توانسته اند در برابر قدرت‌های طاغوتی و استکباری پیروز میدان باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن در استرالیا گفت: مکتب اهل بیت علیهم السلام جایگاه برتر و بالایی نسبت به تمامی مذاهب و ادیان دارد.

وی افزود: نظام ولایت امروز نظام کاملی است که ما مثال آن را در جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم.

وی همچنین در ادامه گفت: مردم ایران پیرو خط امام خمینی رحمة الله علیه و همچنین تابع اوامر مقام معظم رهبری هستند و با همین ویژگی ایرانیان همواره توانسته اند در برابر قدرت‌های طاغوتی و استکباری پیروز میدان باشند.

امام جمعه ملبورن تاکید کرد: قطعاً انقلاب اسلامی در ایران و نظام و آن تحت منویات و لطف و عنایت امام زمان عجل الله فرجه شریف قرار دارد به همین دلیل است که هیچ قدرتی در روی زمین نتوانسته نظام مقدس جمهوری اسلامی را شکست دهد.

وی تاکید کرد: با این حال برای پیوستن به صفوف یاران حضرت صاحب العصر و الزمان باید انسان با تقوا بوده و ایمان خود را قوی کند، همچنین اقدام به تزکیه نفس کند.

وی با اشاره به برگزاری دور سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران نیز گفت: دشمنان جمهوریت و مردم سالاری دینی نگاه سو به نظام ایران و انتخاب مردم این کشور دارند اما خوشبختانه مردم بیدار ایران همواره با حضور گسترده در صحنه انتخابات سرنوشت خود را تعیین کرده و اجازه ندادند دشمنان به جای آنان تصمیم بگیرند.

حجت‌الاسلام وحیدی بر لزوم رواداری و هماهنگی میان ادیان الهی جهت تقویت اتحاد و صلح در جوامع به ویژه در سطح بین المللی تاکید کرد.

وی همچنین اقدام تروریستی اخیر در شهر لندن کانادا که منجر به کشته شدن یک خانواده پاکستانی الاصل کانادایی به دست یک تروریست افراطی شده را به شدت محکوم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha