شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 964879
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
انتصاب

حوزه/ طی حکمی از سوی مدیر حوزه علمیه استان فارس، حجت الاسلام قشقایی به عنوان مدیر مدرسه علمیه آقا باباخان شیراز منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسمین محمد استوار میمندی طی حکمی حجت الاسلام مهدی قشقایی را به عنوان مدیر مدرسه علمیه آقابابا خان شیراز منصوب کرد.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة الاسلام آقای مهدی قشقایی «دامت توفیقاته»

سلام علیکم

پیرو پیشنهاد مسئول محترم مدرسه و با توجه به مراتب فضل، تعهد و دغدغه نسبت به تربیت طلاب علوم دینی، جنابعالی را به عنوان مدیر مدرسه علمیه آقا باباخان منصوب می کنم.

امید است بر اساس آئین نامه و ضوابط مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حرکت در مسیر سیاست های مدیریت حوزه علمیه استان و بهره گیری از ظرفیت و استعداد طلاب در مسیر ارتقای سطح مدرسه ای که سابقه درخشانی در تربیت شخصیت های بزرگ اسلام و انقلاب داشته است و مرجعی بزرگ چون آیت الله العظمی مکارم را در خود پرورش داده است بذل جهد نمائید.

از آنجا که در طرح تمرکزگرایی تخصص محور، این مدرسه علمیه به عنوان یکی از مدارس ادبیات و منطق معین شده است لذا برنامه ریزی و تلاش برای تحقق اهداف مورد نظر مورد تاکید می باشد.

در ضمن لازم است از تلاش های مدیر سابق مدرسه برادر با اخلاص و خدوم جناب حجة الاسلام آقای پاسالاری«دام عزه» صمیمانه تشکر کنم.

موفقیت شما را در مسیر خدمت به سربازان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از خداوند بزرگ خواستارم.

محمد استوار میمندی

مدیر حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha