چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام آقا حسینی

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: رئیس جمهور منتخب در دوران مسئولیت برنامه هایی را اجرا کند که معطوف به حل مشکلات مردم باشد، چرا که در حال حاضر جامعه با مشکلات و تنگناهای اقتصادی و فشارهای معیشتی مواجه است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بها ءالدین آقا حسینی، ظهر امروز در نشستی با فعالان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد شهر محمدیه و مهرگان، گفت:  رئیس جمهور منتخب ملت ایران باید درک درست از وضعیت فعلی و چالش‌های داخلی و خارجی کشور داشته و برنامه منطقی برای رفع این مشکلات ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب در دوران مسئولیت برنامه هایی را اجرا کند که معطوف به حل مشکلات مردم باشد، چرا که در حال حاضر جامعه با مشکلات و تنگناهای اقتصادی و فشارهای معیشتی مواجه است.

امام جمعه شهر محمدیه تصریح کرد: ملت ایران با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی در انتخابات ۲۸ خرداد حضور پیدا کردند، بنابراین رئیس جمهور منتخب تمام همت خود را برای رفع مشکلات مردم و ایجاد اشتغال بکار گیرد.

وی ادامه داد: ملت ایران  در ۴۲ سال گذشته هر جا که منافع ملی و اعتقاداتشان در خطر بوده از هر جناح، حزب، گروه و مذهب دور هم جمع شده و از منافع ملی دفاع کردند که یکی از این موارد حضور باشکوه  در انتخابات ۲۸ خرداد بود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha