سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: در مقدم حضرت رضا(ع) این ملت گوهر توحیدی وجود خود را کشف کرد، میراث انقلاب اسلامی میراث حضرت رضا(ع) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری عصر امروز در مراسم جشن ولادت حضرت رضا(ع) که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند در روز و شب میلاد حضرت رضا(ع) برکت می دهد، اظهار کرد: شب و روزی که نور امام و حجت خداوند در این قطعه زمان می درخشد و حامل نور قرآن ناطق می شود شبیه ترین روز به قدر است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز روز قرائت آیه نور است، اضافه کرد: این آیه تجلی می کند که نور الهی در بیت خاتم انبیا است که چشم بشریت را روشن می کند، شب و روزی که نور امام در محیط دنیایی ما می تابد بسیار بزرگ است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور خاطرنشان کرد: اجتماع امروز اجتماع دلدادگان اهل بیت(ع) است، کسانی که این میراث فرخنده را برای دل های ما به غنیمت گذاشته‌اند بسیار حایز اهمیت بوده و امروز به ما رسیده و خداوند این نعمت بزرگ را بر ما ارزانی داشته است.

وی همه اهل بیت(ع) را نور واحد برشمرد و گفت: امروز نور حضرت رضا(ع) به ما رسیده است البته که همه انبیا یک نور و با جلوه های گوناگون هستند.

امام جمعه موقت تهران افزود: امام رضا(ع) کسانی که بغض دارند نسبت به امت آنان را ترد می کند و فضا را در برابر دشمن امن می کند، از این رو باید قدر امام رضا(ع) را بدانیم که یک نعمت عظمی هستند، ایران قرار است شیعه خانه اهل بیت(ع) شود.

وی مطرح کرد: در مقدم حضرت رضا(ع) این ملت گوهر توحیدی وجود خود را کشف کرد، میراث انقلاب اسلامی میراث حضرت رضا(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری بیان کرد: درخشش نور رضوی توانست دل های مومنین را به یکدیگر رقم بزند.

وی به انتخابات نیز اشاره کرد و بیان داشت: دست تقدیر الهی انتخابات را در دهه کرامت قرار داد که بیعت مردم با آرمان ها است در نقطه حساسی قرار گرفت که رسانه های معاندین در این خصوص کم نگذاشتند.

امام جمعه موقت تهران، فتنه زرد را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: افرادی که در فتنه زرد حضور داشتند برای مشارکت پایین آغاز به توطئه کردند، از سوی دیگر کشور با یک جریان ناکارآمد، دلسرد کننده و زاویه دار مواجه شد که حواس آن دائم به غرب بود، مردم احساس کردند کسی به فکر آنان نیست، همچنین بلاهای طبیعی مانند کرونا، گرما و خشک سالی نیز به آن اضافه شد، که پیش بینی دشمنان این بود مشارکت ۲۴ درصد می شود، غافل از اینکه عنایت الهی و نظر رحمت حضرت حق شامل حال این امت شد.

وی تاکید کرد: حضور مردم متجلی در روشنگری های مقام معظم رهبری شد، حضور مردم در انتخابات یک رسوایی برای دشمنان شد، مشارکت مردم حدود ۴۹ درصد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha