چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حماسه پرشور و بی نظیر ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد دل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وهمه مومنان را شاد و در حقیقت مردم ایران اسلامی در این آزمون حماسه بزرگی رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز دردیدار با مدیران و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) به حضور پرشور و ماندگار ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت:  ملت ایران  با حضور گسترده پای صندوق های رأی ضمن حمایت از نظام جمهوری اسلامی، پشتیبانی خود را از ولایت فقیه اعلام کرده و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین  سبحانی نیا خاطرنشان کرد: حماسه پرشور و بی نظیر ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد دل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه مومنان را شاد و در حقیقت مردم ایران اسلامی در این آزمون حماسه بزرگی رقم زدند.

وی ادامه داد: امیدواریم ملت ایران که در این آزمون بزرگ انتخابات مشارکت جدی داشتند، طعم شیرین انقلاب اسلامی را با مدیریت خردمندانه و انقلابی شاهد باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ملت ایران چنانچه در دولت آینده از مدیریت عزتمندانه بهره مند شوند، قطعا در انتخابات آینده و حال انقلاب و در تمامی عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت جدی و از مسئولان نظام بیش از گذشته حمایت خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین  همچنین ضمن تبریک  ولادت حضرت امام رضا(ع)  عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با بیان این که آستان قدس رضوی مرکز  ایران است؛ فرمودند: همه نیروها و قدرت ها محتاج توجه خاص حضرت امام  رضا (ع) هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: آستان مقدس حرم رضوی در همه برهه های تاریخ ملجاء و پناهگاه ملت ایران در برابر جریان های مختلف بوده و برکات این آستان بر هیچ کس پوشیده نیست.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: کلام نورانی حضرت امام رضا(ع) و سخنان بسیار گوهر بار و گرانقدر این امام رئوف و مطالعه وآگاهی و عمل کردن به آن قلب انسان را نورانی می کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به روایتی از حضرت امام رضا(ع) مبنی بر «رَحِمَ اللّه ُ عَبْدا اَحْیا اَمْرَنا  یَتَعَلَّمُ عُلومَنا وَ یُعَلِّمُهَا النّاسَ، فَاِنَّ النّاسَ لَوْ عَلِموا مَحاسِنَ کَلامِنا لاَتَّبَعونا» اشاره و بیان کرد: حضرت در این حدیث بیان می‌کنند؛ «خداوند رحمت کند آن بنده ای را که امر ما را زنده نماید»، یعنی چنانچه کسی بخواهد امر حضرت رضا(ع) و ائمه معصومین(ع) که ناظر به معارف دین هستند، عمل نماید، مورد دعای این امام رئوف قرار می گیرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: تبعیت از پیشوایان و ائمه معصومین یکی از واجبات دین است که باید در این عرصه توجه جدی نماییم.

وی ادامه داد: خداوند متعال در حقیقت صراط مستقیم  را برای هدایت انسان‌ها ترسیم نموده و قرآن و پیغمبر را برای راهنمایی ما انسان‌ها در روی زمین فرستاده تا در مسیری که هستیم دچار لغزش و اشتباه  نشویم.

وی ادامه داد: شما معلمان باید شاگردانی تربیت کنید که دارای اخلاق خوب، صادق، امانتدار و با اخلاص باشند.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش باید طوری عمل کند که دانش‌آموزان در طول عمر خود به معلمان خود و نیز معلمان و مربیان به دانش آموزان خود افتخار کنند و برای تحقق این هدف مهم، معلمان باید شاگردان را مانند فرزندان خود  بدانند و امانت‌دار این امانت‌های الهی باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha