جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / عملیات احداث مرکز درمانی پدر صنعت آذربایجان‌شرقی مرحوم سیدرضا مقیمی اصل در تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در مراسم کلنگ زنی این مرکز درمانی، با قدردانی از پدافند هوایی شمال‌غرب به جهت در اختیار قرار دادن زمین ساخت این مرکز گفت: فرزندان مرحوم سیدرضا مقیمی اصل هزینه ساخت این درمانگاه را به یاد پدر مرحوم شان تقبل کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره ای به نقش پدافند هوایی در طول دفاع مقدس افزود: پدافند هوایی در دوران جنگ و دفاع مقدس همواره پیشگام بوده و چه در گذشته و چه در زمان حال درخشیده است.

وی اظهار کرد: مرحوم سیدرضا مقیمی، پدر صنعت آذربایجان شرقی انسانی دوست داشتنی و خیر به تمام معنا بود و در جریان جشن های گلریزان در شب های ولادت امام حسن (ع)، همواره اولین کمک ها از سوی وی انجام می گرفت.

امام جمعه تبریز از تمامی صنعتگران و کسانی که توانمندی لازم را دارند، خواست در کارهای خیر پیشقدم بوده و تا جایی که امکان دارد به سمت امور خیر بشتابند چراکه این امور نه تنها سبب کسر مال فرد نمی شود بلکه برکت دهنده مال او نیز هست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: ساخت این درمانگاه به نام مرحوم سیدرضا مقیمی می تواند اتفاق مبارک و فرخنده ای باشد و خوشحالیم فرزندان وی نیز ادامه دهنده مسیر آن مرحوم در پیگیری امور خیر هستند.

همچنین امیر سرتیپ‌ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب نیز در این مراسم گفت: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع با زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث می شود.

وی در پایان گفت: این درمانگاه برای ارائه خدمت به کارکنان پدافند هوایی، «مهر اصل» و مردم مناطق شهرک اندیشه و روستاهای اطراف احداث می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha