دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تسلیت

امام جمعه خمینی شهر به مناسبت ارتحال نخستین امام جمعه آران و بیدگل پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه خمینی شهر در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس یوسفیان را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت حضرت حجت السلام والمسلمین حاج شیخ عباس یوسفیان امام جمعه فقید شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل که عمری را در راه تحکیم و تعالی انقلاب و ترویج ارزشهای اسلامی، اخلاقی و آموزه های دینی سپری نمودند موجب تألم و تأسف فراوان گردید.

زندگی سراسر تلاش و خدمت همراه با اخلاص و سلامت نفس و بی اعتنائی به جلوه ها و زخارف مادی، خصوصیت برجسته این روحانی کم نظیر در همه ی دوران های حیات او است.  این عالم جلیل القدر از پیشتازان قیام ۱۵ خرداد ۴۲ و در دوران اختناق طاغوتی، با شجاعت و صراحت، پرچم نام و راه امام راحل را بر دوش داشت و در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرو خدمات رسانی به محرومان و موسس حوزه های علمیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام و حضرت زینب(س) و موسس بیمارستان سیدالشهدا(ع) و اقدام های فرهنگی و اجتماعی در گستره ئی وسیع بود. در همه ی دوران ها هرگز از مردم و بخصوص طبقات محروم جدا نشد و هرگز جز راه خدا نپیمود. 

اینجانب فقدان این روحانی برجسته را صمیمانه حضور مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان آران وبیدگل، روحانیون و طلاب علوم دینی، حوزه های علمیه، بیت معزای معظم له بویژه حجج اسلام حاج شیخ جعفر و حاج شیخ مهدی یوسفیان  و سایر فامیل وابسته تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه پروردگار قادر متعال برای آن عالم متقی رحمت و علو درجات و برای بازماندگان گرامی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. خداوند او را مشمول رحمت واسعه خویش فرماید و در سرای باقی همنشین صالحان و اولیاء دین سازد.  

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته 

سید محمد موسوی 
امام جمعه خمینی شهر 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha