جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب گفت: انتخابات ۲۸ خرداد و حماسه ماندگار، حضور مردم پای صندوق رأی، حقیقتاً استیضاح «بانیان وضع موجود» بود.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب، امام جمعه گیلان غرب، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» کرمانشاه، با بیان اینکه حضور مردم در انتخاب رئیس جمهور در تاریخ ماندگار شد،گفت: اعتراف عملی اصلاح ‌طلبان و جریان مدعی مردم داری یکی از واضحات انتخابات ۱۴۰۰، عدم سرمایه‌گذاری، مشارکت جدی و امتناع آنان از ورود به این عرصه با تمامی قوا بود.

امام جمعه گیلانغرب افزود: این حقیقتی است که خود بانیان وضع موجود بهتر از هر کس دیگر به آن واقفند که پایین بودن مشارکت، نتیجه عملکرد ضعیف دولت و رها شدن مدیریت اقتصاد و کنترل بازار بود.

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهارداشت: نکته‌ی مهم اینکه در این عدم حضور و حماسی که جریان مدعی اصلاح طلبی از ملت عقب ماند، نداشتن آورده ای پس از گذشت ۸ سال برای اقناع عمومی جامعه بود.

امام جمعه گیلانغرب خاطر نشان کرد: جریان حامی دولت خود بهتر می‌دانند که در میان عوامل کاهش مشارکت مردم در انتخابات، مهم‌ترین و مؤثرترین عامل عملکرد فاجعه ‌بار و نا امید ‌کننده‌ی دولتی که اصلاح‌طلبان چه در ایجاد و چه در بقای آن، تمام قد از آن حمایت می‌کردند.

وی در پایان گفت: برغم مدیریت ضعیف اقتصاد و معیشت مردم، آتش تهیه توپخانه رسانه ای دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی برای دلسری مردم پای صندوق رأی، همچنین اتفاقاتی که در روز رای گیری اختلالاتی را برای رأی دهنان بوجود آورد، خروجی صندوقها « نه بزرگ » به وضعیت موجود بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha