چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام انصاری البرز

 حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: شهید بهشتی الگویی از یک متخصص متعهد بود که با انگیزه و عزمی راسخ در مسیر حق و ائمه اطهار گام برداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، در دیدار با جمعی از طلاب جهادی حوزه علمیه استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم هفتم تیر، به ویژه شهید دکتر بهشتی گفت: شهید بهشتی از مبلغان و مدافعان اسلام ناب بود که با توجه به فعالیت های فراوان، علاوه بر کسب دانش روز، با جوامع و فرهنگ های مختلف آشنا گردید تا گسترش فرهنگ اسلام در سرتاسر جهان را به عنوان انگیزه و غایت نهایی به منصه ظهور رساند.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: ایشان با استناد به آیات مختلف قرآن بر مسئولیت مسلمانان برای تحقق جامعه اسلامی و عینیت‌ بخشیدن به آن تاکید داشتند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز تصریح کرد: شهید بهشتی از معماران بزرگ انقلاب اسلامی بود که موفقیت های وی مرهون ویژگی های هماهنگی بین علم و عمل، تواضع، بردباری، حق پذیری و نظم و انضباط در طول دوران زندگی بوده است.

وی ادامه داد: یکی از برجسته‌ترین و راهبردی‌ترین ویژگی مردان خدایی همچون شهید بهشتی، غرق شدن در خداباوری و خدا جویی است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان البرز گفت: شهید بهشتی الگویی از یک متخصص متعهد بود که با انگیزه و عزمی راسخ در مسیر حق و ائمه اطهار گام برداشت.

وی ضمن تقدیراز فعالیت‌های ارزشمند و ماندگار قوه قضاییه بیان کرد: قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، توانسته با تکیه بر قانون اساسی و قوانین اسلامی، اقدامات موثری را برای اجرای عدالت، دادخواهی عادلانه و برخورد قاطع با مجرمان و متخلفان صورت دهد.

حجت الاسلام انصاری با بیان  اینکه شهدا خدا را برای بشریت بهتر نمایان کردند، تصریح کرد: همانگونه که نگاه به عالِم عبادت محسوب می‌شود، نگاه به مزار شهدا نیز به مثابه عبادت است، زیرا انسان را به یاد خدا می‌اندازد و او را به خداگونه شدن نزدیک می‌کند.

وی همچنین از تلاشها و فعالیتهای شبانه روزی طلاب جهادی در عرصه مبارزه با بیماری کرونا تقدیر نمود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha