پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
جمالی

حوزه/ در آیینی با اهدای لوح سپاس، روسای ستادهای مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی، امروز در آیین تجلیل از روسای ستادهای مردمی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط ستادهای مردمی گفت: مشارکت بالا و حدود ۶۰ درصدی مردم استان بوشهر و همچنین رای ۷۰ درصدی مردم به حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی مرهون تلاش ها و کوشش های ستادهای مردمی بود.

وی، با انتقال پیام حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به جمع حاضر در جلسه اظهار داشت: اگرچه رییس جمهور منتخب پایانِ کارِ ستادهای مردمی را اعلام کردند اما تاکید داشتند رسالت و مسئولیت ستادهای مردمی شنیدن صدای مردم و مشکلاتشان و انتقال آن ها است.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در استان بوشهر ادامه داد: ستادهای مردمی باید گوش شنوا و زبان گویایی برای مشکلات مردم باشند.

وی با بیان این که باید نظارت خوبی بر عملکرد مسئولین داشته باشیم، گفت: مسلما با تعطیلی و پایان یافتن فعالیت ستادها کار به دولت واگذار می شود و بنده هم از همینجا اعلام می کنم که هیچ مسئولیتی در دولت بعدی نخواهم پذیرفت بلکه می خواهم در کنار مردم باشم و به رسالت و وظیفه خود که تحقق وعده هایی است که به آنان داده شد، عمل کنم.

گفتنی است در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس به روسای ستادهای مردمی، از تلاش ها و کوشش های آنان تجلیل شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha