پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رمضانی قزوین

 حوزه / مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: شهید بهشتی همواره در صف مقدم مبارزه با دشمنان ملت بود؛ چرا که این شخصیت برجسته همیشه چهره زشت منافقان را افشا کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و همچنین شهید مظلوم دکتر بهشتی گفت: واقعه هفتم تیر به دست منافقان اوج کینه توزی و دشمنی با انقلاب و نظام بود که برای همیشه تاریخ در اذهان باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: پس از استقرار جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) مسئولیت دیوان عالی کشور را که بالاترین مقام قضایی کشور است، به دست باکفایت آیت اللّه بهشتی سپرد تا برای این تشکیلات حیاتی که نقش مهم و تعیین کننده ای در جامعه دارد، با درک و درایت والای ایشان برنامه نو و دقیق فراهم گردد و عدل و قسط در جامعه رواج یابد.

وی ادامه داد: شهید بهشتی در طول مدت این مسئولیت خطیر و شریف، منشأ خیر و خدمت بود و امور قضایی کشور را سر و سامان داد و انسجام بخشید و برای اسلامی کردن و اجرایی کردن احکام اسلام، فعالیت های گسترده ای در این تشکل انجام داد و با به کارگیری قُضات عادل و عالم، نظام قضایی را دگرگون ساخت که آن همه تلاش بی وقفه او در این قوه فراموش نشدنی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، با بیان اینکه خون شهدای هفتم تیر سبب استحکام نظام شده است، عنوان کرد: شهید بهشتی برای همه کسانی که در حوزه قضایی نیز کار می کنند یک الگو و شخصیت ارزشمند است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: شهید بهشتی همواره در صف مقدم مبارزه با دشمنان ملت بود؛ چرا که این شخصیت برجسته همیشه چهره زشت منافقان را افشا می‌کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: پانزدهمین دوره طرح ملی ۱۴۵۵ با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما با شعار «قرآن، امید و زندگی» از  روز پنجم تیر ماه تا ۱۲ شهریور به مدت ۷۰ روز اجرا می شود.

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: در این مسابقه ۷۰ آیه انتخاب شده که در این بین هر هفته یک آیه به صورت برجسته مطرح می شود که افراد به راحتی می توانند با حفظ این آیات در این طرح قرآنی شرکت نمایند.

وی  توجه خانواده به فرزندان وانس آنها با قرآن کریم  را مهم دانست و بیان کرد: در خانواده‌ای که والدین به قرآن و مفاهیم آن اهتمام ورزند باعث انس بیشتر فرزندان به قرآن و توجه به رفتار آموزه‌های دینی و اسلامی می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha