پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 965804
۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
اخبار کوتاه

حوزه/ «دیدار خادمان آستان قدس رضوی با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری» و «حضور خادمان رضوی در سازمان جهاد کشاورزی بوشهر» عنوان دو خبر کوتاه فرهنگی در استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خادمان آستان قدس رضوی که به منظور شرکت در برنامه‌های دهه کرامت و جشن ‌های مردمی زیرسایه خورشید به استان بوشهر سفر کرده بودند با حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به خدام رضوی و تشکر از برگزار کنندگان جشن های زیرسایه خورشید استان بوشهر، اظهار داشت: خداوند به شما خدام این موهبت را داده که خادم شخصیتی عرشی چون امام رضا(ع) باشید و به همه مردم ایران به ویژه استان ولایتمدار بوشهر با حضور نورانی و آسمانی خود، عشق و محبت دارید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انسان در قیامت با محبوب خود محشور می شود، افزود: کسی که محب امام رضا(ع) باشد کوشش می کند که امام رضایی زندگی کند و در آخرت نیز با امام رضا(ع) محشور می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم استان بوشهر افتخارشان این است که محبوبشان امام رضا(ع) است و جای جای این استان که شما تشریف می‌برید نام اسلام، ولایت، امام رضا و ائمه اطهار(ع) است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شما خدام، سفریان رضوی هستید و مقام بسیار بزرگی دارید، افزود: وجود مبارک شما در سال های اخیر، امواج نور امام رضا(ع) را در جغرافیای ایران و در فضای بین المللی ساطع کرده است.

کاروان خادمان حرم و پرچم سبز رضوی با ورود به سازمان جهاد کشاورزی با استقبال گرم و حضور پرشور مدیران و کارمندان مومن و عاشق اهل بیت مواجه شده و با عطر افشانی و گلباران حال و هوای مشهد مقدس را در سازمان جهاد کشاورزی بوشهر جاری کردند.

برپایه این گزارش در محل سازمان جهاد کشاورزی استان، خادم حرم امام رضا (ع) با خواندن صلوات خاصه  و روایاتی از امام رضا (ع)هوای دل حضار را رضوی کردند.

پس از سازمان جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه میزبان خادمین حرم رضوی در قالب برنامه های جشن های مردمی زیر سایه خورشید بود.

در دهه کرامت امسال، بوشهر با حضور خادمین حرم رضوی سرشار از شمیم عطر رضوی شد.

با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» و حاملان بیرق امام رضا(ع) شمیم عطر رضوی درجای جای  استان بوشهر و بخصوص در این سازمان پیچید که باعث خوشحالی مدیران و کارکنان شد.

در پایان خادمین، پرچم حرم امام غریب را در میان عاشقان اهل بیت گردانده و این فضای ربانی را شوری مضاعف بخشیدند.

خادمان امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت با همراه داشتن بیرق رضوی با بیماران و کادر درمان بیمارستان قلب استان بوشهر دیدار کردند.

در این دیدار هدایای متبرک از حرم مطهر امام رضا علیه السلام به بیماران و کادر درمان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha