شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: تلاش مدافعان سلامت جلوه‌ای از ایثار دوران دفاع مقدس است  و در این بین ما باید با رعایت بهداشت فردی فرشتگان سلامت را یاری نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه  واکسیناسیون کویید ۱۹  شهرستان بویین زهرا، ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمان به ویژه شهدای سلامت گفت: پرسنل حوزه سلامت به ویژه پرستاران و پزشکان و کادر درمان می‌توانستند در آسایش کامل در کنار خانواده خود باشند ولی خستگی و همه عواقب را به جان دل خریدند و در خط مقدم مبارزه همچون سال‌های ۸ سال دفاع مقدس استوار ایستادند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: اکنون  بیش از یک سال است که تمام کادر بهداشت و درمان درگیر بیماری کرونا  هستند در صورتی که می‌توانستند این همه سختی را به جان نخرند! ولی برای آسایش مردم از آسایش خود و خانواده گذشتند حتی در این مسیر نیز شهدایی تقدیم شد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: در این شرایط سخت آب و هوایی و گرمای طاقت‌فرسای  ایام تابستان پوشیدن لباس‌های حفاظتی برای ساعت‌های طولانی بسیار سخت است اما با این وجود پرستاران و پزشکان این سختی را به جان خریده و با تمام وجود به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ بشر بلاهای بسیاری را به خود دیده است و این بار نیز در حال جنگ با کرونا به عنوان یک بلای جهانی است.

وی اظهار کرد: شهدای مدافع سلامت باعث افتخار همه ایران هستند، اما قطعاً جایگزین کردن نخبه‌های پزشکی و سرمایه‌های کشور زمان‌بر است و این موضوع خسارتی عظیم به منابع انسانی ما تلقی می‌شود.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: شهدای مدافع سلامت روشنگر راه برای ادامه مسیر ما هستند و درسی که از آنان گرفتیم این بود که برای نجات جامعه باید از همه چیز گذشت.

وی ادامه داد: برای پاسداشت و احترام به شهدای مدافع سلامت باید فداکاری کرد و این فداکاری می‌تواند رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرهیز از حضور در تجمعات و عدم برگزاری مراسم‌های جشن و عزا باشد.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: تلاش مدافعان سلامت جلوه‌ای از ایثار دوران دفاع مقدس است و در این بین ما باید با رعایت بهداشت فردی فرشتگان سلامت را یاری نماییم.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha