جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسن یزدانی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد با صدور حکمی حجت‌الاسلام حسن یزدانی را به‌عنوان مشاور فرهنگی خود منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد طی حکمی حجت‌الاسلام حسن یزدانی را به‌عنوان مشاور فرهنگی خود منصوب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در این حکم خطاب به حجت‌الاسلام یزدانی آورده است: با عنایت به آرمان‌ها و منویات امامین انقلاب در خصوص مباحث مربوط به فرهنگ و اندیشه و نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور این‌جانب در امور فرهنگی منصوب می‌شوید.

این حکم می‌افزاید: امید است با توجه به سوابق ارزشمند شما در مسائل فرهنگی بتوانید با استعانت از خداوند متعال، در تدوین برنامه‌های فرهنگی سالانه و پویایی فعالیت‌های فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و مجموعه‌های وابسته مفید و مؤثر باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در خاتمه حکم خود خطاب به حجت‌الاسلام یزدانی تأکید می‌کند که لازم است در ارتباط‌گیری با نهادها و ستادهای فرهنگی، موجبات هم‌افزایی و همراهی مجموعه‌های مرتبط را فراهم سازید.

حجت‌الاسلام حسن یزدانی با حدود ۱۵ سال سابقه فرهنگی و حوزوی، در حال حاضر مدرس حوزه و دانشگاه در خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha