شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: تشکیل سپاه موجب حفظ انقلاب و پایان قلدری مستکبران و مستبدان منطقه شد و دشمنان از سپاه این فرزند انقلاب وحشت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در مراسم معارفه فرمانده سپاه استان قزوین گفت: نگهبانی از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن رسالت سپاه است و برای اجرای این امر مهم، سپاه، عناصر و آمادگی های لازم را مهیا می‌کند.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: سپاه در سه حوزه جنگ سخت و نیمه سخت و نرم، فعالیت و مأموریت دارد، لذا سپاه اگر بخواهد در مأموریت و اهداف خود موفق باشد حتماً باید در کنار تجهیزات نظامی دارای نیروهای اعتقادی و معنوی قوی باشد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های نیروهای این نهاد انقلابی در مناطق محروم استان جز با روحیه جهادی و انقلابی و با نگاه خدایی امکانپذیر نیست.

وی اظهار کرد:  در هر منطقه ای مشکلی باشد سپاه در آنجا حضور دارد و در کنار دیگر نظامیان و نهادهای خدمات رسان برای امنیت و آسایش مردم تلاش می کند..

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح  کرد:  کینه ورزی و اتهام زنی دشمنان به سپاه، ناشی از حسادت دشمن به رشد، بالندگی و استقلال این نهاد و پیشرفت انقلاب است.

حجت الاسلام معبودی بیان  کرد: در برابر زیاده خواهی دشمن ایستادگی خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم سرمایه های مادی و معنوی ما به غارت رود.

وی ادامه داد: از همان ابتدای شکل‌گیری سپاه و بسیج رسالت سنگین پاسداری از انقلاب بر دوش این دو نهاد سپرده شد و در هر عرصه‌ای که مانعی بر سر راه ایران اسلامی پدیدار شود، سپاه و بسیج ورود به عرصه را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانند.

وی اظهار کرد: در جنگ سخت هشت ساله علیه ملت ایران، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و در بلاهای طبیعی و سایر موضوعات سپاه همواره حضور پر رنگ داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: تشکیل سپاه موجب حفظ انقلاب و پایان قلدری مستکبران و مستبدان منطقه شد و دشمنان از سپاه این فرزند انقلاب وحشت دارند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha