پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ امام جمعه قزوین در بازدید از مرکز آموزش زبان حوزه علمیه قزوین از نزدیک در جریان فعالیتهای این مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در بازدید از مرکز زبان آموزی حوزه علمیه قزوین با ابراز خرسندی از تأسیس این مرکز بیان داشت: به لطف خدا این مرکز بخشی از نیازهای جدی حوزه و طلبه ها برای حضور در بین الملل و ارائه مکتب اسلام را فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با لازم دانستن زبان آموزی برای طلاب حوزه علمیه خاطرنشان کرد: در کنار زبان آموزی و آشنایی با فرهنگ ملل جهان، لازم است طلاب به محتوا و نرم افزاری که می خواهند با آموزش زبان به جهان منتقل کنند نیز تسلط لازم داشته باشند.

حجت الاسلام سید مصطفی  ابراهیمی، مدیر  دفتر ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه استان قزوین، به بیان اهداف، سیاست ها، شاخص ها و مزیت های مرکز زبان حوزه پرداخت و گفت: این مرکز با هدف تربیت نیروی انسانی فعال در حوزه بین الملل راه اندازی شده است.

وی، تکیه بر نیروی انسانی حوزوی در تمام ارکان مرکز و تأکید ویژه بر آموزش فرهنگ ملل و آموزش محتواهای متناسب با فرهنگ ایرانی _اسلامی را از ویژگی های ممتاز این مرکز تازه تأسیس عنوان و اظهار امیدواری کرد: با آموزش ها و برنامه های مرکز به هدف تربیت طلبه جهانی و تراز عصر ظهور ولی الله الأعظم نائل شویم.

حجت الاسلام ابراهیمی، در ادامه به اهم فعالیت های مرکز زبان پرداخت و بیان کرد: در مدت کمتر از ۲ ماه فعالیت این مرکز و در گام اول، بیش از ۶۰ طلبه برادر و خواهر جذب شده و بر اساس علاقه‌مندی در ۴ زبان انگلیسی، عربی، روسی و اسپانیایی و به دو صورت آموزش حضوری و مجازی ساماندهی شدند.

مدیر ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه استان قزوین، گفت: آموزش فشرده، اردو محور و قرنطینه ای مکالمه عربی، آموزش فرزندان نوجوان خانواده طلاب، آموزش مسجد محور و کلاس های تربیت استاد مکالمه و طلایه داران تبلیغ از دیگر برنامه های این مرکز در مدت آغاز به کار می‌باشد.

بازدید نماینده ولی فقیه از مرکز آموزش زبان حوزه علمیه قزوین

بازدید نماینده ولی فقیه از مرکز آموزش زبان حوزه علمیه قزوین

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha