پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار دکتر زاکانی با آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان گفت: اگرچه در کشور برخی ضعف‌های قانونی وجود دارد، اما کمبود قانون برای حل مشکلات جامعه نداریم؛ از این رو انتظارات مردم از سید ابراهیم رئیسی حل مشکلات مردم با تکیه بر خدا و بهره‌گیری از ظرفیت فرماندهان اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، دکتر علیرضا زاکانی، در جریان سفر به اهواز، با آیت الله موسوی جزایری دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمی آیت‌الله موسوی جزایری، به مشکلات چندین ساله استان اشاره کرد و اظهارداشت: مردم استان و به تبع مردم ایران در این چندسال با مشقت تمام زندگی کرده و هم‌اکنون تنها امیدشان به دولت منتخب است.

وی، تصریح کرد: دکتر زاکانی با بصیرت و حرکت انقلابی خود در انتخابات ریاست جمهوری، نشان داد که الحق والإنصاف برای کمک و خدمت آمده است و ما نیز انتظار داریم که وی در مسیر پیشرفت جامعه به دولت منتخب کمک کند.

آیت‌الله موسوی جزایری، گفت: قطعا هرکه به رئیس جمهور منتخب برای اصلاح وضع موجود کمک کند، به فرمایش رهبر انقلاب لبیک گفته و به اعتقاد بنده، هرکه حامی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی باشد، حامی رهبر هم خواهد بود.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: اگرچه در کشور برخی ضعف‌های قانونی وجود دارد، اما کمبود قانون برای حل مشکلات جامعه نداریم؛ از این رو انتظارات مردم از سید ابراهیم رئیسی حل مشکلات مردم با تکیه بر خدا و بهره‌گیری از ظرفیت فرماندهان اقتصادی کشور است.

در پایان نیز دکتر زاکانی قول داد که از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم خوزستان دریغ نکند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha