سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مارگون جلسه

حوزه/ امام جمعه شهرستان مارگون به نقش ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و خواستار حمایت ویژه از منابع شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه شهرستان مارگون، در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مارگون با اشاره به نقش ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در فعالیت های فرهنگی خواستار حمایت ویژه از منابع شهرستان شد.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان قریب به ۴۰ کانون فرهنگی هنری در حال فعالیت هستند اظهار کرد: کانون‌های دارای شناسه ملی در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسید.

امام جمعه شهرستان مارگون اضافه کرد: اگر بتوانیم از آنها به خوبی حمایت و به امکانات لازم مجهز کنیم می‌توانیم با انجام فعالیت‌های موثر و کسب امتیازات لازم سهم بیشتری از منابع ملی دریافت کنیم.

وی در ادامه با تشکر ویژه از دولت آبادی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: با حضور این مدیرکل جوان شاهد تحول خوبی در کانون‌های فرهنگی مساجد هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون گفت: خوشبختانه کانون‌های مساجد در شهرستان مارگون باحمایت‌های خوب مدیر  ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان فعال شده و برنامه های خوبی در راستای وظایف محوله برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خواجه‌پور گفت: در جلسه کمیته اعتبارات توانستیم ۱۵۰ میلیون تومان جهت تجهیز کانون های مساجد را مصوب کنیم که باید از مدیریت برنامه و بودجه ی استان تقدیر کرد.

امام جمعه شهرستان مارگون ضمن اشاره به خدمات ارزشمند کانون های فرهنگی هنری مساجد در بحث زلزله شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که با حضور نماینده محترم ولی فقیه و ائمه جمعه  در دفتر امام جمعه سی‌سخت داشتیم، با تدبیر  مجموعه کانون های مساجد که با استقرار یک دستگاه نانوایی سیار  و  پخت  ۶ هزار قرص نان روزانه و به مدت ۴۹  روز و توزیع بین زلزله زدگان و نیز توزیع ۴۰۰۰ بسته گوشت گرم در بین  زلزله‌زدگان سی سخت صورت گرفته که این جای تقدیر دارد و میتواند از مهمترین فعالیت های این مجموعه فرهنگی محسوب شود.

وی در پایان با تشکر از دبیر کمیته برنامه و بودجه و سازمان شهرستان و برنامه و بودجه ی استان خواهان  تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده برای فعال سازی کانون های مساجد این شهرستان شد.

فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی هنری در شهرستان مارگون

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha