جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید ضیاء الدین اقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: نقش قوّه‌ی قضاییّه در حاکمیت اسلامی نقش بسیار مهمی بوده و ضامن صحّت عمل مسؤولان نظام و آحاد مردم و تأمین حقوق آنها در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، طی پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین جناب غلامحسین محسنی اژه ای دام عزه

در قرآن کریم آمده است:

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ

خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانتها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید.

با سلام و تحیت، حسن اعتماد ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز به حضرتعالی در سپردن مسئولیت بسیار مهم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

نقش قوه‌ قضائیه در حاکمیت اسلامی نقش بسیار مهمی است، قوّه‌ قضاییّه ضامن صحّت عمل مسؤولان نظام و آحاد مردم و تأمین حقوق آنها در نظام اسلامی است.

اگر ما تشنه‌ی عدالتیم، تضمین تحقّق عدالت، با سلامت و کارآمدی قوّه‌ی قضائیّه میسّر است.

اگر ما برای مردم و حقوق آنها ارزش درجه‌ی یک قائلیم، تأمین این حقوق، در گرو این است که قوّه‌ی قضاییّه بتواند کار خود را با قوّت، شجاعت و بصیرت انجام دهد.

انتظار می رود با حضور حضرتعالی در راس قوه قضائیه به واسطه سوابق طولانی و ارزشمند و اشرافی که نسبت به آسیب ها و تهدیدات دارید،  با گماردن نیروهای کارآمد و جهادی و فاضل و صالح در مسئولیت‌ها، با قاطعیت با شبکه های فساد وعناصر آن مبارزه  تا طعم شیرین عدالت در کام مردم بنشیند.

با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند و درخشان حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، برای موفقیت جنابعالی در ایفای این امانت و مسئولیت بسیار مهم و خطیر دعا می نمایم.

سیدضیاءالدین آقاجان پور

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha