جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین، بر لزوم پاکسازی دستگاه‌ها از نفوذی ها تأکید و بیان کرد: شایسته‌سالاری باید جایگزین سهم‌خواهی‌ها شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در جلسه مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: خدای متعال فرموده از فرصت‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، برای اعتلای دین استفاده کنید و لازم است نمایندگان مردم ببینند با استفاده از فرصتی که تاکنون در اختیار داشته‌اند چه قدم‌هایی در این عرصه برداشته‌اند.

 وی تصریح کرد: اهتمام نمایندگان برای اعتلای دین و خدمت‌رسانی باید بسیار جدی‌تر باشد تا فردای قیامت پاسخگوی اعتماد و رأی مردم باشید.

 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: الحمدالله امروز فرصت‌های نوینی در کشور و استان به وجود آمده است و این فرصت‌ها، ظرفیت‌های خدمت‌رسانی به مردم را افزایش داده است و باید به خاطر این ظرفیت‌ها و فرصت‌های نوین خدا را شاکر باشیم و از آن بهره ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای به عنوان رئیس جدید دستگاه قضایی بیان کرد: با روحیات و سوابق کاری که رئیس جدید دستگاه قضایی دارند، می‌دانیم که فرصت بسیار خوبی در این دستگاه مهم در مبارزه با مفاسد پیش آمده و چه بسا آهنگ مبارزه با فساد از زمان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی که خدمات بسیار ارزشمندی داشتند، تندتر شود.

وی افزود: اینکه حجت‌الاسلام اژه‌ای بیان کردند اول باید دستگاه خودمان را پاک کنیم و سپس دستگاه‌های دیگر را و سپس سراغ متخلفان و مفسدان دیگر برویم، فرصت بسیار مهم و ارزشمندی محسوب می‌شود و این را باید قدر بدانیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: شاهدیم که در جنگی تن به تن قرار داریم و دشمنان و منافقان تلاش کردند دو قطبی ایجاد کنند و نباید اجازه دهیم این دو قطبی به بدنه مردم کشیده شود و خدایی نکرده آن دو قطبی‌هایی که رهبری ما را از آن ها بر حذر می‌دارند، ایجاد شود و این فضا را ساماندهی کنیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: متخصصان در نفوذ، بنده و شما را به شدت تهدید می‌کنند؛ افرادی هستند که در نفوذ تخصص دارند و اگر مراقب نباشیم می‌بینیم نفوذی‌ها با سوء استفاده از موقعیت‌هایی که ما به آنها داده‌ایم، کار خود را می‌کنند و همه باید مراقب این آسیب‌ها باشیم.

وی اظهارکرد: خاطرات تلخ سهم‌خواهی و سهم‌خواهان هیچ‌گاه از خاطرمان نمی‌رود و باید کاری کنیم که فرهنگ سهم‌خواهی کنار برود و شایسته‌سالاری جایگزین آن شود. معرفی افراد همراه با پیوست فهرستی از عملکردها و خدمات حقیقی و واقعی آنها باشد که این اثبات کننده لیاقت افراد است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر با رویکرد سهم‌خواهی بیاییم، این کار جامعه را عصبانی می‌کند و نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم و کسی که وارد عرصه سهم‌خواهی شود، آسیب جدی به اعتماد جامعه وارد می‌کند.

 وی ادامه داد: فهرستی از اولویت رسالت‌های استانی نمایندگان تهیه شود تا بر اساس آن‌ها کارها پیش برود و خدمت به مردم جدی‌تر دنبال شود.

 دستگاه‌ها از نفوذی ها پاکسازی شود | شایسته‌سالاری جایگزین سهم‌خواهی‌ها شود

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha