شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: از عالمی پرسیدند اگر یک ساعت از عمر شما باقی نمانده باشد چه می‌کنید! گفت؛ اگر بدانم از عمر من یک ساعت بیشتر باقی نمانده بر در خانه ام می‌نشینم و حاجات مردم را روا می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در مراسم معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه سمنان، با اشاره به حدیثی از معصوم(ع) گفت: خدا بندگانی دارد در زمین که آسمانی نیستند؛ کار آنها برآورده کردن حاجت مردم است و زمانی که آنها بمیرند روز قیامت در امنیت خدا متعال قرار می‌گیرند.

وی گفت: یک روزی از یکی از علما و بزرگان پرسیدند اگر یک ساعت از عمر شما باقی نمانده باشد چه می‌کنید! اگر این سوال را از بنده می‌پرسیدند می‌گفتم نماز می‌خواندم قرآن می‌خواندم اما این عالم بزرگوار که از بزرگان علما است، فرمودند؛ اگر بدانم از عمر من یک ساعت بیشتر باقی نمانده است بر در خانه ام می‌نشینم و حاجات مردم را روا می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پایان، خدمت به مردم را از بالاترین عبادات دانست و تصریح کرد: مصداق حدیث فوق، مرکز خدمات است که در خدمت عزیزان روحانی و خانواده های آنها هستند؛ إن شاءالله اجر و پاداش آنها در قیامت نزد پروردگار متعال محفوظ است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha