چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
لدنی

حوزه / یک تهیه کننده گفت: به دلیل نظارت هایی که در حوزه شبکه نمایش خانگی وجود دارد در این عرصه بی اخلاقی ترویج نمی شود.

علی لدنی؛ تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، درباره رواج تولیدات شبکه نمایش خانگی و پلتفرم ها اظهار کرد: من اتفاقی که جدیداً در حوزه نمایش رخ داده را بسیار مثبت ارزیابی می کنم، هرچند معتقدم در مقایسه با برخی کشورها ما دیرتر در این زمینه فعال شده ایم.

وی افزود: قبول دارم کیفیت برخی تولیدات شبکه نمایش خانگی از کارهای تلویزیونی بالاتر است، اما این دو حوزه را نباید با یکدیگر مقایسه کرد، زیرا هزینه هایی که برای آن کارها انجام می شود قابل قیاس با تولیدات تلویزیونی نیست.

لدنی در پاسخ به این سوال که آیا در سریال های شبکه نمایش خانگی اخلاقیات مد نظر قرار می گیرد؟ چنین توضیح داد: من اعتقاد ندارم این حوزه مروج بی اخلاقی است، زیرا نهادی های نظارتی که در این زمینه وجود دارند نسبت به موضوعات اخلاقی و فرهنگی دقت نظر کافی دارند. در ضمن کارهای این حوزه از سوی مخاطب خریداری می شود، پس انتخاب هر کار به اختیار شخصی افراد صورت می پذیرد.

این تهیه کننده در پایان تاکید کرد: به دلیل فضای بازتری که در شبکه نمایش خانگی وجود دارد به نظرم برخی انتقادات بهتر موضوعات اجتماعی را مد نظر قرار می دهد. این اتفاق خوبی است که رخ می دهد، پس چرا باید جلوی چنین تولیداتی را گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha