جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار آتانی

حوزه / فرمانده جدید سپاه استان قزوین گفت: رسانه ها، تصفیه کننده جامعه هستند و خون های مرده جامعه را بیدار می کنند؛ لذا به سراغ مسوولان رفته و مطالبه گری نمایید و مطئمن باشید که کسی نمی تواند قلم و هنرنمایی را از شما بگیرد، اما به شرطی که این مطالبه گری در قالب حفظ ادبیات انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، در دیدار با اصحاب رسانه استان قزوین، که در سالن اجتماعات سپاه صاحب الامر برگزارشد گفت: سپاه صاحب الامر(عج) شما اصحاب رسانه را عناصر خود می داند که بدون چشم‌داشتی فعالیت کرده و قلم شما نگاه مردم را به سپاه روشن و امیدوار می کند.

سردار آتانی خاطرنشان کرد: سپاه، هر کجا هر چشم طمعی از سوی دشمنان در دور دست های خارج مرزها به حقیقت های شما داشته باشد را از حدقه در می آورد.

وی ادامه داد: ملت را نباید ناامید کرد، لذا شما در حوزه خود، مردم را امیدوار کنید و سطح توقع مردم را منطقی به مسوولان منتقل کنید تا امروز ادبیات و جریان انقلاب، با عملکرد شما رسانه ها و مسوولان در کنار ولایت پیروز میدان باشد.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: سید شهیدان اهل قلم، با قلم و رسانه و هنر آوینی، ماندگار شد و هنوز هیچ جایگزینی برای این واژه و جایگاه وجود ندارد.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: ما با ذهن، رفتار و انسان روبه‌رو هستیم که یک موجود زنده است. موجود زنده با تهدید و تحریم از مسیر خود منحرف نمی شود و مصداق بارز این گفتار حضور پنجاه درصدی مردم در انتخابات اخیر بود که پاسخی قاطع در مقابل تهدیدات و تحریم های دشمنان بود.

وی ادامه داد: رسانه و دستگاه اطلاع‌رسانی تلاش برای دشمن‌شناسی را در اولویت کار خود قرار دهد تا مخاطب، آسیب‌ها و گروه‌های مخالف و دشمن را بشناسد.

سردار آتانی عنوان کرد: تفکر انقلابی و روحیه بسیجی در بین رسانه ها وجود دارد اما رسانه های این تفکر باید بایکدیگر یکصدا باشند.

فرمانده جدید سپاه استان قزوین گفت: رسانه ها، تصفیه کننده جامعه هستند و خون های مرده جامعه را بیدار می کنند؛ لذا به سراغ مسوولان رفته و مطالبه گری نمایید و مطئمن باشید که کسی نمی تواند قلم و هنرنمایی را از شما بگیرد، اما به شرطی که این مطالبه گری در قالب حفظ ادبیات انقلاب باشد.

کسی نمی تواند قلم و هنر را از رسانه بگیرد

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha