جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی پرواز یاسوج- مشهد قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، در آیین راه‌اندازی پرواز مستقیم یاسوج به مشهد که در محل فرودگاه یاسوج انجام شد، با قدردانی از تلاش‌های مدیر فرودگاه که در مدت مسئولیت خود اقدامات خوبی برای گسترش مسافرت‌های هوایی در استان و شهر یاسوج انجام داده، اظهار کرد: استاندار نیز تلاش های وافری برای راه‌اندازی پروازهای یاسوج داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز ارادت خاصی به ائمه علی الخصوص حضرت رضا علیه السلام داشته و با راه اندازی این پرواز بیش از گذشته شاهد حضور مردم استان در مشهد مقدس خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، به هزینه و خطرات مسافرت زمینی اشاره کرد و با بیان اینکه مسافرت زمینی هزینه‌های بسیاری برای مردم ما داشته، گفت: باید با گسترش پرواز در فرودگاه استان، سفرهای زمینی کمتر شود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از راه‌های توسعه استان، فرودگاه‌ها و ایجاد پروازهای جدید است، یادآور شد: در هر زمینه‌ای اعم از فرهنگی، علمی اجتماعی و اقتصادی استان ما نیاز به افزایش پروازها و توسعه فرودگاه دارد.

نماینده ولی‌فقیه با بیان این که شخصیت‌های علمی و دینی و پزشکان و دانشمندان به دلیل مشکلات سفر زمینی به استان ما کمتر سفر می‌کردند یادآور شد: هر بار که از آنها برای حضور در استان و شهر یاسوج دعوت به عمل می‌آمد به دلیل نبود پرواز و دوری راه و معطلی از حضور در همایش‌ها و برنامه‌ها عذرخواهی می‌کردند؛ لذا باید تلاش کنیم تا پرواز های بیشتری در فرودگاه یاسوج صورت گیرد.

وی با بیان این که مردم و مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند و ما نیز از تریبون نماز جمعه و سایر ائمه جمعه استان نیز از تریبون‌های نماز جمعه مردم را به استفاده از این ظرفیت ترغیب خواهیم کرد یادآور شد: مردم اجازه ندهند در این پروازها خللی ایجاد شود؛ زیرا شرکت هواپیمایی پارس‌ایر برای خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد به این استان آمده و باید به آنها کمک شود تا بتوانند با بیشترین ظرفیت، پروازها را برقرار کرده و در آینده نیز پروازهای بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مدبر IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 0
    الحمدلله خسته نباشید و قداقوت خدمت همه دستندرکاران