شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ حجت الاسلام تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها  با انتشار پیامی درگذشت حجت‌الاسلام صادق رزاقی  را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها  با انتشار پیامی درگذشت حجت‌الاسلام صادق رزاقی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‎های استان البرز را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی و استاد وارسته، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های استان البرز، مرحوم جناب حجت‌الاسلام‌و‎المسلمین صادق رزاقی موجب تألم و تاثر خاطر گردید.

این عالم مجاهد با ایمانی راسخ به مبانی انقلاب و فکری پویا و دلی سرشار از ایمان راستین از شخصیتی جامع و اثرگذار در حوزه علمیه و دانشگاه‌ها برخوردار بودند، در کنار خدمات و فعالیت‌های فقهی و علمی، با تلاشی مضاعف در عرصه‌های فرهنگی سیاسی در دانشگاه‌های استان البرز، مایه خیر و برکت بوده و خدماتش ستودنی است.

اینجانب مصیبت وارده را به ریاست محترم نهاد و همکاران فرهیخته و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت واسعه حق و علو درجات را برای روح مطهر ایشان مسئلت می‌نمایم.

 علی تقوی
معاون فرهنگی سیاسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha