شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین گفت: پایگاه‌های نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و پادگان امام زمان (عج) است که نقش مهمی در انسجام ملی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین صبح امروز  با حضور در بیت مرحوم آیت الله باریک بین یاد و خاطره این عالم مجاهد وانقلابی را گرامی داشتند.

در این دیدار علی شفیعی شاد، دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله باریک بین در سنگر نماز جمعه وحضور در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: خوشبختانه امروز نماز جمعه قزوین با حضور باشکوه مردم به ویژه نوجوانان وجوانان باشکوه خاصی برگزار می شود که در کشور بی‌نظیر است.

دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین خاطرنشان کرد:  پایگاه‌های نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و پادگان امام زمان (عج) است که نقش مهمی در انسجام ملی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

شفیعی شاد تصریح کرد: نماز جمعه از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند به نظام جمهوری اسلامی عطا کرده است.

وی ادامه داد: حضور چشمگیر مردان و زنان در نماز جمعه نوعی نمایش قدرت و اتحاد است؛ چراکه امام خمینی(ره) فرمودند؛ «نمازجمعه» نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است و باید هرچه باشکوه تر اقامه شود.

وی اظهارکرد: میعادگاه های نماز جمعه در دوران ۸ سال دفاع مقدس به عنوان پایگاه مردمی رزمندگان محسوب می شد و برنامه های اعزام و جمع آوری کمک های جبهه در این مکان یعنی مسجدالنبی(ص) قزوین  صورت می گرفت.

همچنین مجید وفاپور از اعضای فعال و قدیمی ستاد نماز جمعه قزوین در این دیدار معنوی گفت: نماز جمعه در اوایل برگزاری تنها در مسجدالنبی برپا می‌شد و مردم از همه شهرهای اطراف به قزوین می‌آمدند؛ بنابراین زحمات فراوانی برای برپایی نماز جمعه در طول ۴۰ ساله انقلاب کشیده شده است.

وی ادامه داد:  نماز جمعه تجلی  مهم حضور مردم در کنار هم و همچنین از عناصر وحدت در عرصه حمایت از انقلاب اسلامی است.

پایگاه‌های نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و پادگان امام زمان(عج) است

پایگاه‌های نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و پادگان امام زمان(عج) است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha