پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/  نشست شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی

حوزه/ خانم فاطمه کبری متولیان گفت: از آنجا که جشنواره علامه حلی یک پدیده کشوری است می‌بایست در دو شاخص پژوهشگری و مدیریت پژوهش آن را مورد بررسی قرار دهیم تا روز به روز ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم فاطمه کبری متولیان نایب رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره علامه حلی در جلسه این شورا و مراسم تقدیر از دبیرخانه های برتر دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی گفت: امیدواریم جشنواره علامه حلی بتواند پله های ترقی را طی کند و طلاب نیز بتوانند حضور پررنگ تری در آن داشته باشند.

وی افزود: از آنجا که جشنواره علامه حلی یک پدیده کشوری است می بایست در دو شاخص پژوهشگری و مدیریت پژوهش آن را مورد بررسی قرار دهیم تا روز به روز ارتقا پیدا کند.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران کشور خاطرنشان کرد: در سال های قبل وقتی آثار به دبیرخانه مرکزی قم می آمد هردو ارزیاب از همین دبیرخانه بود؛ اما در دوره گذشته ارزیاب اول، ارزیابی بود که از طرف دبیرخانه استان تعیین می شد؛ این نشان دهنده اعتمادی می باشد که در به حوزه های استانی شده است.

متولیان گفت: باید افتخارات و ارتقاهای به دست آمده در عرصه های مربوط به برادران و خواهران حوزوی رسانه ای شود تا برای جامعه روحانیت روحیه بخش باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha