یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از مدرسه علمیه سوسنگرد

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، به همراه رؤسای ادارات آموزش و فرهنگی این نمایندگی در قالب سفرهای شهرستانی از مدرسه علمیه سوسنگرد بازدید و با مدیر، معاونان و جمعی از مبلغان فعال این شهر دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام دبیری فرد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، به همراه رؤسای ادارات آموزش و فرهنگی این نمایندگی در قالب سفرهای شهرستانی از مدرسه علمیه سوسنگرد بازدید و با مدیر، معاونان و جمعی از مبلغان فعال این شهر دیدار کرد.

در این دیدار، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بر آمادگی این دفتر در برگزاری دوره‌های تربیت مربی در رشته‌های مرزبانی از مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام تأکید کرد و گفت: می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که با آموزش‌های دقیق، این شهرستان نسبت به تأمین استاد خودکفا گردد.

همچنین، حجت‌الاسلام احمدی حیدری، مدیر مدرسه علمیه سوسنگرد، ضمن قدردانی از حضور میدانی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به همراه رؤسای ادارات آموزش و فرهنگی، گزارشی از وضعیت آموزشی، پژوهشی و تبلیغی حوزه ارائه کرد.

وی به نقش‌آفرینی طلاب و مبلغان این مدرسه در بحران‌هایی همچون سیل و کرونا و حرکت‌های همچون کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد و گفت: امروزه حوزه علمیه و روحانیت ملجأ مردم در امور اجتماعی و فرهنگی شده است.

مدیر حوزه علمیه سوسنگرد توجه به فضای مجازی را اولویت‌های کاری مبلغان این شهر عنوان داشت.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست، مبلغان فعال در مناطق مختلف این شهر گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha